Powered By Blogger

20 Nisan 2014 Pazar

Clarins Huile Lotus Face Treatment Oil-Yağlı ve Karma Ciltler İçin Bakım Yağı

Clarins'in %100 doğal yağlardan oluşan bu cilt bakım yağını gördüğümden beri denemek istiyordum.Cildim karma/yağlı olduğu için daha önce hiç yağ kullanmamıştım.Fakat bu ürünün yağlı ve karma ciltler için olduğunu görünce çok merak ettim.


Ürün 30ml'lik cam bir ambalaja sahip.2-3 damalası tüm yüze yeterli geldiği için ambalajı damlalaıklı.Şişe tasarımına bayıldım.Kullanımı çok kolay ve hijyenik.


Yağ olmasına rağmen çok çabuk emiliyor.Kesinlikle yüzünüze vıcık vıcık yağ sürmüşsünüz gibi bir his bırakmıyor.Ben geceleri yatmadan önce serum niyetine kullanıydum fakat sabah uyandığımda cildimin yağlandığını farkettiğim için nemlendiricime 10 damla kadar ekledim ve nemlendirici ile baraber kullanıyorum.
Benim aksime cildini dengelediğini ve kesinlikle yağlandırmadığını söyleyenler var fakat malesef bende böyle olmadı.


Clarins ürünü bu şekilde tanıtmış.Dediğim gibi cildimi dengelemedi Herkeste aynı sonucu vermiyor tabiki.Memnun olanlar olduğu için denemenizi tavsiye ederim.
Ürün parfumsuz olmasına rağmen içerisindeki yağlardan dolayı çok ağır ve hemen geçmeyen kokuya sahip.Bu kokuyu sevenler var fakat ben koku konusunda hassas olmamama ve doğal kokuları sevmeme rağmen bana çok ağır geldi.
Sürerken kokuyu alıyorsunuz ve yüzünüze sürdükten sonra da geçmiyor.Nenmlendiricime sadece 10 damla eklememe rağmen şu an o da burum buram kokuyor.Kokusuna bakmadan almayın derim.


30ml olmasına rağmen çok uzun süre kullanacağınız bir ürün.Fiyatı 100TL civarı.Ben asla bitiremem sanırım :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder