Powered By Blogger

23 Nisan 2012 Pazartesi

GRATİS THE BALM ALIŞVERİŞİ

Gratis'te The Balm ürünlerinde %30 indirim olduğunu duyunca dün Bağdat Caddesi'ne gittim.İşte ganimetler..



Balmbini  Babies Of The Balm Face Palette







1 aydınlatıcı 4 far 2 lip glosstan oluşuyor.Aydınlatıcı çok amaçlı.Göz ve yüz için kullanılabiliyor.Siyah göz farı tamamen simsiyah ve mat.3 tane de pırıltılı far var.Lip glosslardan pembe olanı yanakta allık olarak da kullanılabiliyor.Orta büyüklükte işe yarayabilicek bir aynası da var.Yani çok kullanışlı bir palet.The Balm'ın farları gerçekten çok kaliteli.Pigmentleri çok güzel.Fırçaya hafif değdirmeniz rengi vermesi için yeterli oluyor.

pembe olan lip glossun adı strawberry diğeri nude

farlar sırası ile manic maribel,open to offers olwen ve lavish latoya

jinxy jasmyne ve promiscuous pearl

Hot Mama









Ben pırıltılı allıkları çok seviyorum.Hot Mama tam benim sevdiğim tarzda bir allık.Pırıltılı açık pembe tonlarında.Belli olnayacak kadar açık pembe değil.Beyaz tenlilere uygun olduğunu düşünüyorum.

Mary- Lou Manizer






Mary-Lou açık renk bir aydınlatıcı.Yüz ve gözde kullanılabiliyor.Yine çok amaçlı güzel bir ürün.Koyu bronzlaştırıcı bir rengi de vardı.Ben açık tenli olduğum için bunu tercih ettim.




Time Balm Face Primer




Bu makyaj bazı için çok yazıldı.Bende Loreal'in makyaj bazı var hiç memnun kalmadım.Onun için ayrıca bir yazı yazarım.Bundan memnun kalıcağıma inanıyorum :D


Şeffaf,jel kıvamında bir ürün.Sürünce kadifemsi bir yapısı var.


Aldıklarım bunlar.Hepsini çok sevdim.%30 indirim ile toplam 127,50 TL verdim.Gratis'ten hediye olarak bu çantayı verdiler :D Çarşı,pazar,plaj çantası olarak kullanılabilir.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder