Powered By Blogger

10 Nisan 2014 Perşembe

Karışık Alışverişler(Flormar-Gratis,Watsons)

Uzun zamandır aldıklarım birikti.Bir türlü yazmaya vakit bulamadım.Farklı zamanlarda farklı yerlerden aldıklarımı arayı daha fazla uzatmadan yaziyim artık.
Öncelikle Essence'in yeni ürünlerinin geldiğini duyunca kendimi Gratis'e attım.Özellikle far paleti için :)


All about nude2u görünce almamazlık olmazdı.Renklerini,yapılarını ve pigmentasyonunu sevdim.Yumuşacık kremsi yapısı var.


 Bir kere dokunmayla verdiği renkler gerçekten çok başarılı.Keşke 2-3 rengi mat olsaydı.


Üst sıradaki renkler


Alt sıraki renkler


All about matt serisinin primerı gelmiş.Görünce denemek istedim.Aslında elimde bir sürü primer var.Üşengeçliğimden her gün kullanmıyorum.Bu pudranın toz olanını kullanıyorum ve çok memnunum.Elimdeki bitmek üzereyken daha kullanışlı olduğu için sıkıştırılmış olan aldım.


Ruj sürmeyi unutan bir insan olarak son zamanlarda ruj üstüne gloss sürmeye taktım.Bu glosslardan bir tane vardı bende ama dolap beklemekten bozulmuş.Baby doll's favourite rengi almak istedim.


Gratis're Alix Avien ürünlerinde %40 indirim vardı.Plastik fırçalı bu maskara 5-6TL gibi bir fiyata geldi.İnce fırçası sayesinde kirpikleri ayırıyor.Son kat olarak kullanıyorum.Alt kirpiklerde de çok başarılı.



 Yine görünce aklımın kaldığı blush up allıklardan  20 pinky flow rengini aldım.Bir de turuncu tonlarda olanı var.Görünce aklıma yaz geliyor :)




Renkler koyudan açığa doğru gidiyor.Gerçekten çok güzel.Bir kere denedim çok tozutuyor ve gayet pigmentli.Dikkatli sürmek gerekiyor.Ama yanaklara çok güzel bir canlıklık veriyor.


Parmaklarda en açık ve en koyu rengi görüyorsunuz.Bu renkler tek dokunuşta elde edildi.



Flormarın passionate dots koleksyonunda &50 indirim olduğunu duymayan kalmadı.Ben de birşeyler aldım.


Flormar koleksyonlarında özellikle farlarda çok iddalı renkler çıkarıyor.Bence çok abartıyor.Daha doğal,günlük kullanılabilecek renkler olsa iyi olur.Far paletlerinden bana daha uygun olduğunu düşündüğüğüm PD42 rengini aldım.


 Rujlardan PD22 numaralı rengi tercih ettim.


İşte bu terracotalarda aklım kalmıştı.2 rengi var.Ben açık renk olan PD52 'yi aldım.Gördüğünüz gibi evladiyelik bir ürün.Ambalajı çok büyük olduğu için çok yer kaplıyor.Kapağı iyi kapanmıyor.Görüntü güzel ama kullanışlı değil.


 Koleksyondan son olarak matlaştırıcı tranparan toz pudrayı aldım.


Matte serisindeki ojeleri çok seviyorum.Yaza uygun M04 numaralı mint yeşili bir harika.



Ve Flormar'dan ilk fırçamı almış bulunuyorum.Karıştırma fırçası ama çok sert geldi.Henüz kullanmadım.Yıkayınca yumuşar umarım.



Bir de küçük Watsons alışverişi österip bitireyim artık.Rimmel London'ın Rita Ora koleksyonundaki kalem rujlardan ve NYC'nin yeni gelen renkli balmları applelicious serisinin 2 rengini aldım.


 Aslında nude olan rengi almak istiyodum fakat gittiğim mağazalarda göremeyince bulduğumu aldım.100 numara give me e cuddle da güzel bir renk.


Koyu olan 358 garnet gala ve açık renk olan 356 numara big apple red.Ben bu renkli balmları pratik olduğu için çok kullanıyorum ve bitirebiliyorum.



Soldakiler NYC en alttaki Rimmel London.NYC 358 numara simli gibi olduğu için pek beğenmedim.





17 yorum:

  1. Çok güzeller gerçekten güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Hepsi cok cok guzel. Flormar'ın paletleri konusunda kesinlikle katlıyorum. Gunluk renkler yapsalar cok daha iyi olur. Paletin ust kısmı oldukca kullanıslı iken alt kısmı ne yazik ki gunluk kısım icin fazla en azından benim icin. Sırf bu dusunceyle paleti almadıgımı acıkca itiraf edebilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de almazdım ama fiyatı çok uygun olduğu için aldım.Flormar'ın fiyatları artık gayet yüksek.Neredeyse tek far fiyatına geldi bu palet.

      Sil
  3. Güle güle kullan. Allık acayip pigmentliymiş, far yerine bile kullanabilirsin. Flormar matte serisini ben de denemek istiyorum, gözüme bordoyu kestirdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim cnm.Evet allığı dikkatli sürmek lazım :)

      Sil
  4. Aldıklarına bayıldımm güle güle kullan :)
    Flormar'ın indirimi ne zamana kadar devam edicek bi bilgin var mı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim mervecim.İndirim koleksyon ürünleri tükenene kadar devam eder.Birşeyler almayı düşünüyorsan elini çabuk tut çünkü tükenmeye başlamış bile.

      Sil
  5. Hepsi çoook güzel. Güle güle kullan canım:)

    YanıtlaSil
  6. ay bayıldım hepsine güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  7. transparan pudrayı merak edıyorum aslında ama dıyetteyım :(( güle güle kullan caNIM :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim gülşahcım.Fiyatları çok uygun ihtiyacın varsa diyeti bozabilirsin :)

      Sil
  8. Güle güle kullan hepsini! Watson'sa girip ısrarla şu NYC Balmlar'ı unutuyorum :/

    YanıtlaSil
  9. Teşekkür ederim.NYC balmları diğer rujların yanına koyuyarlar çok dikkat çekmiyor.

    YanıtlaSil
  10. Ne güzel bir alışveriş olmuş hepsini güzel günlerde kullanın:) Pembe allık resmen beni al diyor:))Transparan pudrayı ben de severek kullanıyorum yeni çıkan baz gerçekten denemeye değer mi (özellikle yaz için) merak ettim:)

    YanıtlaSil