Powered By Blogger

1 Nisan 2014 Salı

Bobbi Brown Nectar&Nude Eye Palette

İnstagram'dan takip edenler geçen haftasonu hiç aklımda yokken bu paleti aldığımı görmüştür.(İnstsgram'da beggummy olarak beni bulabilirsiniz.Vakitsizlikten burada paylaşamadıklarımı vakit bulabilersem orada paylaşıyorum )

Son zamanlarda Bobbi Brown'a özel bir ilgim var.Her zaman sevdiğim bir markaydı ama son zamanlarda daha ilgiliyim.Artık bir çok yerde kendi mağazasını açtı.Bence çok iyi oldu.Ben bu paleti Boyner'de görür görmez vuruldum.Beni takip edenlerin bileceği gibi benim her zaman kullandığım doğal tonlardan oluşuyor.Markanın bahar koleksyonuna ait.


Ambalaja söyleyecek söz yok.Çok şık ve asil.Klasik Bobi Brown ambalajı.


Farların isimlerinin paletin arkasında olması çok güzel.Ben markanın farlarını yakından takip etmediğim için her zaman bulunan renkler mi bilmiyorum.Sırası ile pale cream,soft buff,golden bronze,pink bellini,earth ve rich caviar.


Paletin içini klasik ambalajdan farklı olarak pembe.İçerisinde 2 taraflı far fırçası bulunuyor.Fırçalar normalde bulunan fırçaların aynıları.Mağaza çalışanı bana orjinallerini gösterdi.


Aşağıda renkleri sırası ile görebilirsiniz.Ben alışveriş olarak yazmayı düşündüğüm için swatch yapmamıştım :( Alışveriş yazsını yerine paleti biraz tanıtan bir yazı olsun istedim.




Fırçanın bir tarafı doğal kıl,diğer tarafı sentetik.Doğal olan tarafı göz kapağına far uygulamak için ideal.
Yumuşacık kılları var.Ben karıştırma da yapılabilir diye düşünmüştüm fakat cık olmuyor.Ama her zaman kullanılabilecek bir fırça.Menunum kendisinden.




Ben Boyner'den 155TL'ye aldım.Evet fiyatı yüksek ama 2 taraflı fırçası ile geliyor ve Mac'ten 4'lü palet yaptırsanız aynı parayı veriyorsunuz.Ben aldığıma çok memnunum.Sizde almayı düşünüyorsunuz Bobbi Brown ve Boyner mağazalarında bulabilirsiniz.

2 yorum:

  1. Güle güle kullan canım mac in paletiyle kiyaslayinca dediğin gibi daha kârlı; )

    YanıtlaSil