Powered By Blogger

16 Mayıs 2013 Perşembe

Son Dakika! Watsons'a NYC Makyaj Ürünleri Gelmiş

Bugün Kadıköy Watsons'a uğradım şöyle bir bakiniyim diye.Bir baktım NYC standı kurulmuş.Makyaj malzemeleri raflarda yerlerini almış.Sevindim,heyecanladım :D
Sizin için kaçak bir kaç fotoğraf çektim.Daha güzel fotoğraflar çekicektim fakat standa ürünleri yerleştiriyorlardı azar işitmemek için çekemedim.

 Rujlar,fondötenler,maskaralar,allıklar,pudra,lip gloss,bronzer,kapatıcı gördüğüm ürünler.Fotoğraflarda da gördüğünüz gibi ürünlerin hepsinin fiyatları çok uygun.8-10TL'ye fondötenler vardı.Ben birşey almadım fakat alıcağıma eminim :D




20 yorum:

  1. Hayırlı olsun bakalım.Darısı diğer markaların başına :)

    YanıtlaSil
  2. Vauv çok sevindim bu habere :)
    En kısa sürede gidip bakacağıım

    YanıtlaSil
  3. Süper çok beğendim bir kaç ürününü diğerlerinide denemiş oluruz :)

    YanıtlaSil
  4. Aaa süper haber :D Ahh bir de Wet 'n wild gelseeeee :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Wet'n Wild gelse daha çok sevinirdim sanırım :)

      Sil
  5. Yeni iflas noktamız :)

    YanıtlaSil
  6. çok güzel bir haber, birde revlon'u getirseler demeyin keyfime:)))
    http://wishingbeauty.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keşke gelse.Ama Gratis veya Watsons getirip uygun fiyata satsa.NYX gibi olmasa.

      Sil
    2. canım Douglas Nyx getirdi de ne oldu? O fiyatlarla ne zaman gitsem standa bakan yok.Hatta Douglas'a bile bakan yok.

      Sil
    3. Zaten çok az mağazası var.Hadi fiyatına bakmasam nasıl kazıkladıklarını bilmeden almak istesem gidip almam çok zor.

      Sil
  7. Yaaaa ama ben alisveris yapmayacagim dedikce , bu haberler olmaZzz kiiii .)

    YanıtlaSil
  8. Yanıtlar
    1. Yeni markaların ülkemize gelmesi ve bizim için ürün çetitliliği olması çok güzel.

      Sil
  9. ahh yandık yeni bir masraf kapısı daha açıldı yarın kadıköye de gidecektim zaten hemen bakarım neler varmış.. sağol haber verdiğin için..

    YanıtlaSil
  10. keşke nyx markasını da gratis ya da watsons getirseydi o zaman fiyatlar çok daha uygun olurdu. Nyc sevdiğim bir marka mutlaka bakacağım.

    YanıtlaSil
  11. Canim bu urunleri hangi magazada gordun, ben standlarini bulamiyorum da :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kadıköy mağazasından var cnm.Ordan başka bir yerde ben de görmedim.

      Sil