Powered By Blogger

1 Aralık 2013 Pazar

Haftasonu Alışverişi (Sephora,Watsons,Gratis)

Bu haftasonu çok alışveriş yaptım.Yine kendime hakim olmadım malesef.Ama çok güzel şeyler aldım.
İlk olarak Cuma akşamı Gratis'ten Dirty Works markasının vücut ütünlerini aldım.Bu markanın Gratis'e geldiğini duymuştum fakat mağazalarda görememiştim.Cumartesi akşamı görünce 2 tane setini aldım.


İlki duş jeli,vücut peelingi ve body butterdan oluşuyor.3 tane kocaman üründen oluşan set 25TL.


Diğer set ise 3 tane minik body butterdan oluşuyor.Üçünün de kokusu farklı.Dayanamadım cuma akşamı supreme cream olanı hemen kullandım.Kokusu çok güzel.Yapısı The Body Shop'un body butterları kadar yoğun değil ama çok akışkan da değil.Orta karar yani.Gayet beğendim ama benim gibi nemlendirici manyağı insanlar için bir tanesi 2 kullanımlık.İlk kullanımda yarılandı bile :D
Bu setin fiyatı 15Tl'ydi sanırım.


Bu akşam Watsons'a gittim.Gitmemdeki asıl amaç Bourjois ürünlerdinde %50 indirim olduğunu duymamdı.
Mağazada Dove'un bu setini görünce dayanamadım.Aslında içindeki ürünlere ihtiyacım yok ama makyaj çantasını çok beğendim.


Setin içinde duş jeli,vücut losyonu,deodorant ve sabun bulunuyor ve fiyatı 16,90TL.Butarz üstten açılan geniş çantalar çok kullanışlı oluyor.Setin içindeki deodorantı daha önce kullanıp çok beğenmiştim.


Bourjois ürünlerinin artık Türkiye'de satılmayacağını duydum.Umarım doğru dedğildir.Mağazada indirim olduğu yazmıyordu fakat ürünlerin etiket fiyatlarını yarıya indirmişlerdi.Umarım ülkemizde devamlı bu indirimli fiyatları ile satılır.Bence Türkiye'de fazla satılmamasının nedeni abartılmış fiyatları.Bir fondöteni 50TL-60TL ve bu fiyata neredeyse Mac'ten fondöten alabiliyorsunuz.
Ben healty mix serisinin aydınlatıcı özellikli fırçalı kapatıcısını,şu an kullandığım ve bitmek üzere olan pudrayı ve merak ettiğim rouge edition serisinin nude tonlarda bir rujunu aldım.


Ve haftasonu alışverişimin en heyecanlı ve en güzel kısmı Sephora alışverişi.Sephora'dan %10 indirim kuponum vardı.Cumartesi günü kardeşim ile mağazaya gittik ve almak istediğim 2 ürünü ve yılbaşı koleksyonundan bir set aldım.
Aslında cilt bakım ürünlerinden ulaşan seti alma niyetindeydim.O setin aynısından daha önce almıştım ve bütün ürünlerden çok memnundum.Fakat 1 sene 125TL civarında bir fiyata aldığım set şu anda 169Tl.Açıkçası gereksiz ve anlamsız zamlanmış bir fiyat.Elimde kullanılmayı bekleyen bir sürü cilt bakım ürünü olduğu için o setten vazgeçip bu seti aldım.Aynı setten kardeşime de aldık.


 Her zamanki gibi şahane Benefir ambalajı.Bu sefer diğer setlerden farklı olarak karton yerine metal ambalaj yapmışlar.Kesinlike daha güzel ve ürünler bittikten sonra kullanılabilecek güzel bir kutu.


Sein içinde bayıldığım porefessionel baz,bende olmayan benetint,ikli allık,benim en sevdiğim doğal tonlardan oluşan 4 far,çok severek kullandığım they're real maskara ve 2 adet fırça bulunuyor.


Ambalajın tek eksiği aynası.Kapağında kocaman bir ayna olsaymış şahane olucakmış.


Ten makyajı dışında ihtiyacınız olan herşey bu sette var.Onun için fazla makyaj malzemesi olmayan kardeşime de aldık.Çok güzel bir başlangıç seti olduğunu düşünüyorum.Fiyatı 129TL.


Herkesin çok beğendiği ve benim cilt sorunlarım için uygun olduğu için almak istediğim stay flawless makyaj bazını da aldım.


Yine uzun zamandır aklımda olan günlük kullanım için uygun olduğunu düşündüğüm fake up kapatıcıyı da almış bulundum.



10 yorum:

  1. Aaaa sahane alısveriş olmus. Vucut setlerine bayıldım. Bir de bourjois urunleri hangi magazada indirimdeydi cok merak ettim. Benefeit sete de bayıldım. Bir de Bourjois urunlerinin fiyatlarını yazarsan cok sevinim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Novada mağazasından aldım.Sanırım bütün mağazalarda indirim varmış.Fişi attım ama ruj 19TL,kapatıcı 17TL,pudra 14TL olması lazım cnm.

      Sil
  2. cicilerr süperrr gülerek kullanınn <3

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir alışveriş olmuş güle güle kullan hepsini:) sevgiler http://geceisiltisi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. güle güle kullan benefit set çok güzelmiş..

    YanıtlaSil
  5. Cok guzel hepsi, gule gule kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim onurcum :) dirty works body butterları ilk sende görmüştüm :D

      Sil