Powered By Blogger

13 Nisan 2014 Pazar

Nivea Canlandırıcı Yüz Temizleme Köpüğü

Köpük ürünleri çoğumuz seviyoruz fakat piyasada çok fazla bulunmuyor.Nivea'nın normal ve karma ciltler için olan köpüğünü 1-2 ay önce yağlı cildimde hafif kuruluk olduğu için aldım.Normal ciltlere de uygun olduğu için kurutma yapmayacağını düşündüm ve denemek istedim.Bundan önce Sephora'nın bir köpüğünü kullanmıştım.Bu benim denediğim ikinci yüz temizleme köpüğü oldu.


Ürün köpük olduğu için tabiki pompalı ambalajda.Pompalı ürünleri kullanım kolaylığı ve hijyenik olmasından dolayı seviyorum.


Nivea ürünü aşağıdadeki gibi anlatmış.Düşündüğüm gibi cildimi kurutmadı.Hafif,temiz bir kokusu var.Zaten Nivea ürünlerinin kokusunu genelde seviyorum.Koku konusunda çok hassas değilseniz sizi rahatsız etmeyecektir.


Ürün ambalajda likit halde.Pompaya basınca köpük olarak çıkıyor ve yüzünüzü köpükle yıkıyorsunuz.Kullanımı çok keyifli.3-4 pompa yüzümü temizlemeye yetiyor.Ben önce makyajımı makyaj temizleme mendili veya misel solüsyon ile temizledikten sonra yüz yıkama ürünleri ile yıkıyorum.Bunu da o şekilde kullandım.Tek başına makyaj temizlemek için yeterli olmayacaktır.Zaten bu tarz ürünlerin hiç biri makyajı tamamen temizleyemez.Benim tavsiyem her zaman yüzünüzü bir makyaj temizleyici ile sildikten bu taz ürünlerle yıkayın.



 Açıkçası uzun zamandır Nivea'a nın yüz ürününü kullanmıyordum.Bu köpükten gayet menun kaldım.Daha sonra tekrar alabilirim.Kuru ciltler için oembe ambalajlı olanı da var.Uygun fiyatlı köpük ürün arayanlara tavsiye ederim.



4 yorum:

  1. sanırım bir kez kullandım köpüklü temizleyci ama hangi markaydı hatırlayamadım benim cildime iyi gelmemişti kurutmuştu fakat çok güzel temizliyordu :)
    güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  2. Ben de bunu kullanıyorum, bitirmek üzereyim. O kadar iyi temizlemiyor ama hafif bir ürün olduğu için tercih ettim. Üstelik köpük olması kullanmayı çok keyifli hale getiriyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet temizlik konusunda öyle bir beklentim yoktu zaten.

      Sil