Powered By Blogger

18 Nisan 2014 Cuma

Çantamdan Ayırmadığım Yeni Bir Şey Var!

Gülüşünüzün imzası dişleriniz derler. Gerçekten de öyle bence. Piyasada bembeyaz dişlere sahip olabilmek için pek çok ürün var, ancak ne yazık ki istediğim sonucu verebilen bir tanesiyle hala tanışamamıştım. Ta ki yakın bir arkadaşım bana Signal White Now Gold’u tavsiye edene kadar. Önceden raflarda olan White Now ürününe oranla White Now Gold’da anında beyazlatma etkisini 3 katına çıkartmışlar.

O ışıl ışıl, bembeyaz dişlere gerçekten de tek fırçalamada bile sahip olabildiğimi gördüğüm anda tamam dedim işte aradığım ürün buymuş. Özellikle “diş macunu” da demiyorum “ürün” diyorum çünkü klasik bir diş macunu banyoda aynanızın önünde durur, ancak Signal White Now Gold benim aynamın önünde duran değil, gün boyu çantamda taşıdığım bir kozmetik ürün gibi resmen. Nasıl ki gün içinde makyajımı tazeliyorum ve yenilenmiş gibi hissediyorum, Signal White Now Gold’la da ne zaman mücevher gibi parlayan dişlere sahip olmak istersem, çantamdan çıkartıp dişlerimi fırçalıyorum.

Ayrıca çok keyifli bir web sitesi var White Now Gold’un. www.pariltilihayatim.com Facebook’unuzla bağlanıyorsunuz ve bir anda kendinizi magazinlerin, paparazzilerin dünyasında buluyorsunuz. Ünlü magazin muhabiri Seyhan Erdağ, size ait milyon dolarlık bir villayı dolaşıyor. Fotoğraflarınız da evin duvarlarını süslüyor. Bu da yetmezmiş gibi www.pariltilihayatim.com ‘a girip formu dolduranlar arasından yapılacak çekilişle 75 adet içi Yves Rocher güzellik ürünü dolu Furla'nın efsanevi Candy Bag çantası hediye ediliyor. Daha ne olsun, Furla çantanıza atın Signal White Now Gold’u ve anında bembeyaz dişlere sahip olun!

Bir boomads advertorial içeriğidir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder