Powered By Blogger

2 Mart 2013 Cumartesi

The Balm Ürünlerim (Standı Kaldırmışım)

Evet The Balm ürünlerini ne kadar sevdiğim belli oluyor.Hepsine bayıla bayıla aldım ve bayıla bayıla kullanıyorum.Ürünlerin çoğu indirimlerden alındı ve fiyat/performans olarak çok iyi bir marka.



Balm Jovi paleti kullanmaya sıra gelmedi ama ismi ve ambaljı yeter.


 Nude'tude ilkl göz ağrım en severek kullandıklarımdan.


Meet Matte mat far paleti en sson çıkan ürünlerden.Bunu da fazla kullanmadım.Açıkçası çok sevmedim.


3 tane fırça.Biri eskiden olan far fırçası diğer ikisi yeni çıkan fırçalardan far ve pudra fırçası.Fondören fırçası da var onu unutmuşum .Yeni fırçaları çok sık kullanıyorum.Çok beğendim.


Meşhur hot mama allık,sexy mama pudra ve bahama mama bronzer da çok sık kullandıklarımdan.


Bu güzeller de allıklar.Hepsini sıkça kullanıyorum.Bir tanesi her zaman çantamda oluyor.Hatta bu allıkları kullanmaktan diğer markalara sıra gelmiyor.


Bunlar tekli farlar.Yuvarlak kutular far üstüne de sürülen pigmentimsi olanlar.Alttaki ikisi toz far.Hepsi çok güzel.


Sarışın ve esmer aydınlatıcı ve bronzer kardeşler.Ben sarışın olduğum için aydınlatıcıyı çok kullanıyorum.


Bu rimele henüz sıra gelmedi.Pick-up mini göz kalemlerini yazın çok kullandım.


Balm shelter renkli nemlendiriciyi yazın çok sık kullandım.Yarısından çoğu bitti.Yedeği var.Time Balm yüz bazını bu aralar sıkça kullanıyorum.


 Shady Lady far paleti kardeşlerden 1 ve 2. de severek kullanılanlardan.

Time Balm fondöteni henüz hiç kullanmadım.Kapatıcıyı bir kaç kere kullandım.Stainiac fazla kullanılmayanlardan.Çok sevmedim.Yanakta fena değil ama dudakta hiç sevemedim.

Tek fotoğrafını çekmeyi unuttuğum Balmbini palet var bir de.O da uzun zamandır bende.Farlarının rengi pek benlik değil.Onun için çok sık kullanmıyorum.

3 tane de rujum var onları da unutmuşum fotoğrafları yok :( Ama rujları da çok başarılı.Tavsiye ederim.İndirimlerde kaçırmayın.

Umarım The Balm'ın yeni ürünleri gelir ve onları da alıp kullanırım :D Far bazı varmış mesela gelsin hemen alıcam.Bir de yaz için yeni palet çıkartıcağını duydum.Umarım doğrudu ve ülkemize gelir.

23 yorum:

  1. Gerçektende kaldırmışsın :) 8 Mart gelsede Meet Matte mat far paletini alsam diyodum bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben tekli farlardan bir kaç tane daha alabilirim :D umarım güzel bir indirim olur.

      Sil
  2. Standı kaldıran bir ben değilmişim, oh rahatladım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnız olmadığını bilmek güzel birşey :D

      Sil
  3. benim daha bir tane bile the balm'ım yok :D sen hepsini toplamışsın şu aydınlatıcıyı merak ettim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle denemelisin.Benim beğenmediğim ürünü yok.İhtiyacın olan bir üründen başla :)

      Sil
  4. Hepsi harika görünüyor. Nude tude benim de favorim:))
    Bloğuma beklerim çekilişime de:))
    trendsokagi.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen göz atıyorum.Nude'tude herkesin rahatlıkla kullanabileceği bir palet.

      Sil
  5. standı taşımışsın canım. bu gidişle bende taşıyacağım:) ürünlerini bende başarılı buluyorum. indirimde fırça ve sexy mama dan almak istiyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeni fırça serisi gerçekten güzel.Aldığımdan beri sıkça kullanıyorum.Stand taşınmayacak gibi değil ki :)

      Sil
  6. Buna yakınıda bende var.Ama daha hiç Balm yazısı yazmadığımı farkettim.Artık herkes toptan koyuyor resimleri.Aslında tek tek yazılmayı hakediyorlar.Güle güle kullan hepsini.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Ürünlerin bazılarının yazıları var cnm.Linklerini koymadım.

      Sil
  7. begümcüğüm hepsi süper gözüküyor o kalemler bazı standlarda yok nedense.Birde bende standın tamamamını topladım sadece pigment yuvarlak farlar yok sen farın üstüne deneyip beğendinmi yada en çok sevdiğin hangisi? bende beyaz tenliyim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O kalemleri ben bir kere gördüm.Nerde gördüğümü hatırlamıyorum.Bunu bana erkek arkadaşım almış.Kalemleri almasan da olur çok başarılı değiller.Toz farların bendeki renkleri no money no honey (çok açık aydınlatıcı olarak da kullanılabilecek bir renk) ve you buy i'll fly (açık bakırımsı bir renk).Ben bunları tek başınada kullanıyorum.Gerçekten güzeller.

      Sil
  8. teşekkürler cevabın için listeme ekledim,birde 8 mart alınacaklar listeni post olarak yayınlarmısın? bizde eksiklerimizi görüp tamamlarız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Fırsat bulursam yazarım.

      Sil
  9. almadığın bir ürün yok herhalde :) bunlar ömür boyu yeter her kızın dolabında bunlar bulunsa sadece :) tabikide balmmmm oldukları için şahaneler iyi günlerde kullanın..

    http://jelibonunrenklidunyasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Yıllarca hiç birşey almasam yetecek ürünüm var fakat insanın gözü doymuyor.Bir de böyle albenili olunca tutamıyorum kendimi :)

      Sil
  10. Sen bir the balm mağazası aç bencee o kadar çok ürünün var.
    Hepsi çok güzel,herkesin sahip olmak isteyeceği şeyleer. :)
    Güle güle,mutlu mesut kullan hepsini.

    YanıtlaSil
  11. vallahi standı kaldırmışsın resmen.ben kendimi the balm delisi sanırdım,sen benden de ileri durumdasın:)buarada balmseverlere güzel bir haber.the balm'ın yeni allıkları çıkmış amerikada.eli kulağında türkiye'ye de gelecekmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman sıkı dur sana güzel bir haberim var :D Meet Matte Matt(e) Nude palet gelmiş.Bu akşam Gratis'te gördüm.Çok heyecanlandım ama indirim beklicem :D

      Sil
  12. standı tek eve taşıyan ben değilmişim. yaşasııın :D bende daha çok tekli far var. çok hoşlar :P

    YanıtlaSil