30 Temmuz 2014 Çarşamba

Pastel Profashion Quad Eyeshadow 201 Numara

Türk kozmetik markaları son zamanlarda çok güzel ürünler üretip bizlere sunuyorlar.Çoğumuz seve kullanıyoruz.Bu markalardan biri Pastal.Ojelerini zaten hepimiz yıllardır severek kullanıyorduk.Renkli kozmetikte de ürün çeşitliliği ve ürün kalitesi arttı.Ben bu durumdan çok memnunum.
Profashion serisinde çıkardığı 4'lü farları ilk gördüğümde dikkatimi çekmişti.4-5 renk çeşiti olması lazım.Hepsinin renkleri çok güzel ve kullanışlı olduğu için ben hangisini alacağıma zor karar vermiştim ve seçimimi bugün tanıtacağım 201 numaradan yana kullandım.Pastel de artık Flormar'ın yeni başladığı gibi numaralara isim vermeye başlasa çok iyi olacak.


Farlar benim en sevdiğim taupe/kahve tonlarında.Herkesin günlük olarak rahatça kullanabileceği renkler.Bu renkler her cilt tonuna yakışıyor bence.


Farların yapıları yumuşacık.Açık renklerin pigmentasyonu çok başarılı değil fakat baz ile hayet ve kalıcı oluyorlar.Koyu renkin pigmentasyonu çok başarılı fakat o biraz tozutuyor.Bence çok sorun değil.
En açık ve en koyu renk mat,diğer ikisi ışıltılı.Sol alttaki renk en ışıltılı olan.


Koyu rengin ne kadar pigmentli olduğu ortada.


Renklerin çok iyi görünememesi biraz benim hatamdan.Koyu renk aslında çok pigmentli.2.renk de bu kadar pigmentsiz değil.Yine de renklerin ne kadar şahane olduğu görülebiliyor.


Ambalaj üzeride son kullanma tarihinin yazması büyük bir artı.Sonuç olarak benim çok severek kullandığım fiyat/performans olarak çok başarılı bir palet.Başka renklerini de almayı düşünüyorum.Bir şans vermenizi tavsiye ederim.Bu arada Pastel'in tekli farlarının 2-3 rengini de kullanıyorum ve onlar da çok başarılı.


27 Temmuz 2014 Pazar

Braun Silk Epil Skin SPA Beauty Edition 7-929

Epilasyon aletlerini hepimiz denemişizdir.Benim de ilk epilasyon deneyimin Braun ile oldu.Zaten başka marka kullanmadım.Bacaklarım için uzun süre kullandım fakat batık uluşumuna meyilli hassas cildimde batık olayını abarttığı için kullanmayı bırakmıştım.Sonra tesadüfen bu seti gördüm.Tabiki almamdaki sebet içinde hem ıslak hem de kullanılıyor oluşu ve içerisinde bulunan yüz ve vücut için temizleme aparatları oldu.


Ambalaj içerisinde ıslak ve kuru kullanılabilen,oynak başlıklı,şarşlı bir epilasyon aleti.Bu alete takılan ve yine ıslak kullanılan vücut için fırça ve ayrıca pil ile çalışna basit bir yüz temizleme cihazı çıkıyor.


Yüz temizleme cihazı iki hız ayarı bulunan basit bir alet.Cildiz güzel temizlediğini düşünüyorum.Sonic titreşimi falan yok fakat bence cilde masaj da yapıyor.İlk aldığım zaman günde 1 kere kullandım fakat havaların ısınması ile cilt bakım rutinimin de bozuldu bunu da kllanmayı bıraktım fakat tekrar kullanmaya başlayacağım.


Vücut fırçası bu şekilde.Bunu da 4-5 kere kullandım ve sevdim.Kullanmaya devam edeceğim.Bununda iki hız ayarı mevcut.


Silk epil 7-929 modeli,ışıklı ve duşta ıslak kullanılabiliyor.İki hız ayarı var.Vücut için tek başlığı mevcut.Oynar başlığa sahip olması güzel.Tasarım olarak gayet güzel.Şarjlı olması da kullanım kolaylığı sağlıyor fakat bildiğiniz silk epil.15 sene önceki ile aynı işi yapıyor ve 2 kullanımda bende çılgınlar gibi batık yaptı.Bunca yıldır hiç bir değişiklik yok.Bu epilasyon aletlerini severek kullanan çok insan olduğunu biliyorum ama ben kullanamıyorum malesef.


Ben hepsiburada dan indirimli olarak 250TL gibi bir fiyata aldım.Başka yerlede 350TL civarı fiyatlara satılıyor.Eğer bu tip cihazlar cildinizde bir sorun oluşturmuyorsa bunu da sevebilirsiniz.Ama benim gibi hassas ve batık oluşumuna yatkın cilde sahipseniz kesinlikle tavsiye etmiyorum.

24 Temmuz 2014 Perşembe

Gratis ve Watsons Bayram İndiriminden Aldıklarım

Herkesin eksiklerini ve merak ettiklerini almak için beklediği bayram indirimleri başladı.Benim ihtiyacım olan birşey yoktu ama merak ettiğim bir kaç ürün aldım.
Bu gördükleriniz dışında diş macunu,diş fırçası duş jeli gibi bir kaç parça daha aldım.

 Watsons'da Rimmel London ürünlerinde %40 indirim var.Oje ve kalemler indirime dahil dahil.Yani merak ettiğim nude göz kalemini indirimsiz fiyatı ile aldım.Rimmel London'ın bu ışıltılı aydınlatıcı/bronzer ürününün bende 002 numarası vardı.Bu aldığım 001 numara.
Gratis'te Essence ürünlerinde indirim yok fakat bu farlar kasanın yanında duruyordu ve 3,5TL'ye inmişti.2 tane aldım fakat yeşil olan bende varmış :)
L'oreal'in Lumi Magique aydınlatıcı/kapatıcısını merak ediyordum.1 numarası çok pembe olduğu için 2 numarasını aldım.




İndirimler bayrama kadar devam ediyor sanırım.Almayı düşündüğünüz ürünler varsa kaçırmayın.

23 Temmuz 2014 Çarşamba

Gratis Bayram İndirimi

Bayram indirimi haberleri gelmeye başladı.Gratis'in indirim haberini bu sabah Facebook'ta gördüm hemen sizinle paylaşmak istedim.
İndirimler güzel.The Balm'da %50 indirim var.Hala The Balm'a doymayanlar eksiklerini tamamlasın :)
Cilt bakımı,ağız bakım ürünleri ve Gratis'e özel ürünlerde %40 indirim var.







İyi alışverişler ve şimdiden iyi bayramlar.

10 Temmuz 2014 Perşembe

H&M Fondöten Fırçası

Beni instagram'dan takip edenler bu fırçayı görmüştür.görmüştür.Yaklaşık bir ay önce H&M'de bu fırçayı görüp almamak konusunda kararsız kaldım ve aldım.Açıkçası çok büyük bir beklentim yoktu.



Shiseido'nun fondöten fırçasına çok benzeyen,kısa ve sık kıllı bu bodur fırçaya ilk kullanımda bayıldım.Farklı fondöten ve bb kremler uyguladım ve hepsinde çok iyi sonuçlar aldım.Her gün kullanmaya başladım.Hemen koşup bir tane kendime yedek bir tane de kardeşime aldım.


Kapatıcılığı az olan fondötenlerde bile çok iyi kapatıcılık sağlıyor ve küçük olmasına rağmen iz bırakmadan uyguluyor.


Fırçanın büyüklüğünü bu fotoğraftan daha iyi anlayabilirsiniz.


Aldığım iki fırçayı da defalarca yıkamama rağmen ikisinde de bir tane bile kıl dökülmedi.Bu fırça için söyleyebileceğim tek kötü şey kılları çok sık olduğu için temizlenmesinin biraz zor olması.Bunu da eksi olarak kabul etmiyorum ve 16.90TL fiyatı ile 10 üzerinden 10 veriyorum.


H&M de çok fazla ürün sirkülasyonu olduğu için eğer bulabilirseniz kesinlikle alın diyorum.

4 Temmuz 2014 Cuma

Yaz Sıcaklığında Cilt Cankurtaranı: Garnier Saf & Temiz BB Krem

Garnier Saf ve Temiz BB Krem Yorumlarım

Yaz mevsiminde en sinir olduğum durum, yapış yapış his bırakan yağlı makyaj ürünleridir. Cildimin kusurlarını kapatsa da yapısından dolayı evlat olsa çekilmez kıvamdaki ağır yapılı fondötenler adeta bir yaz işkencesine dönüşüyor. Hatta daha hafif formlu BB Kremler bile zaman zaman cildimi bunaltabiliyor.  Yaz zamanı, varlığını hissetmeyeceğim kadar hafif, karma cildimle dost ve güzelliğimden de taviz verdirmeyecek kadar kapatıcı bir BB Krem bulmak çok zor. Hem bir BB Krem daha ne kadar hafif olabilir ki?

Ben tam da böyle düşünüyorken, “saf ve doğal görünümün kusursuzluğu” iddiasıyla ilgimi çeken Garnier Saf ve Temiz BB Krem’i büyük bir merakla denedim. Son zamanlarda Garnier’in BB Kremlerde yaptığı ataklar malum, inanılmaz başarılı. Hatta uzun bir zamandır da Garnier BB Cream Roll-On Concealer’ı kullanıyorum ve oldukça beğeniyorum. Göz altı kapatcısından muazzam kaldığım Garnier ‘in Saf ve Temiz BB Kremi ‘ni ilk kullandığımda duyduğum his ferahlık oldu. Nasıl hoş, nasıl ferah bir kokuya sahip öyle, insana buram buram tazelenme hissini sağlıyor. Karma ve yağlı ciltler için özel üretilen ve içeriğinde Salisilik Asit bulunan bu BB Krem’in en güzel yanı, problemli ciltler için de biçilmiş kaftan olması. Eğer cildiniz size zorluk yaşatmak için elinden geleni yapıyor ama siz de güzel görünmek için makyaj malzemeleri kullanmaktan kendinizi alıkoymak istemiyorsanız, tam da bu isteğinize cevap olabilecek nitelikte bir BB krem artık var. Ten makyaj ürünlerini uygularken her zaman nemli bir makyaj süngerinden yardım alıyorum. Makyajımda daha doğal ve daha nemli bir görüntü bırakıyor ama Garnier Saf ve Temiz BB Krem’in yapısı hafif olduğu için ellerinizle de uygulayabilirsiniz. Kullandığımda ise gözlemlediğim; sağlıklı görünüme kavuşmuş ve lekelerden, kızarıklarından, renk eşitsizliklerinden kurtulmuş bir cilt. Aynı zamanda içten içe bir bakım sağlaması da cabası. Yani 2 önemli görev 1 arada. Kapatıcılık ile kusursuz görünüm, bakım ile problemli ciltlere destek. Üstelik cep yakmayan cüzdan dostu fiyatı ile.

Gözeneklerinizi tıkamadan, sadece görünümlerini düzelterek ama aynı zamanda cildin nefes almasına da izin vererek cilt dokusunu hedefleyen Garnier Saf ve Temiz BB Krem’in tek özelliği bu da değil. Tanıdığım her ama her dermatolog, güneş kremi kullanma konusunda bana öğütler veriyor. “Ne kadar cildine bakarsan bak, güneşten yeterli şekilde korumadığın sürece cildin taze dokusuna zarar verirsin” Ben de olabildiğince cildimi güneşten korumaya çalışıyorum. Hem yaz hem kış mevsiminde güneş krem kullanmayı eksik etmiyorum. Tercihen de güneş koruyuculu makyaj ürünlerini kullanıyorum. Garnier BB Krem 15 GFK içeriyor. Bilirsiniz, güneş koruma özelliği bulunan makyaj ürünlerinin pek çoğu ortak bir paydada toplanır: cildi yağlandırır. Cildi güneşten korur korumasına ama yağlandırarak korur. Bu da çoğumuzun istemediği, hatta gün boyunca rahatsızlık duyduğu bir durum. İşte bu BB Krem‘de bunun zerresi yok. Yağlandırma, rahatsız hissi oluşturma oranı %0.

Yaz zamanı yağlıya dönük karma cilt yapımda Garnier Saf ve Temiz BB Krem ilaç gibi geldi. Salatalık kokusunun baskınlığındaki ferah yanı, cilt dostu yapısıyla gönlümdeki yerini aldı. Gün içerisinde parlayan T bölgem için yanımda bir pudra taşımama gerek yok artık. Garnier BB Krem makyaj çantamın yeni yıldızı oldu bile!

İçerik: Miskinkek.blogspot.com

Bir boomads advertorial içeriğidir.