Powered By Blogger

17 Nisan 2014 Perşembe

Clinique Dramatically Different Moisturizing Gel

Kullandığım cilt bakım ürünleri hakkındaki yorumlarımı yazmaya çalışıyorum.Son 1-2 aydır kullandığım nemlendiricim Clinique'in karma ve yağlı ciltler için olan jel kremi.Konu ile biraz ilgiliyseniz kendisini duymuşsunuzdur.


Benimmki kullan kullan bitmez 125ml'lik boyu.Pompalı plastik amlajı var.Ambalajı cam olsaydı daha mutlu olurdum.



 Yağsız,çabuk emiliyor ve benim nem ihtiyacımı karşılıyor.Ben bazen sabah,bazen akşam bazen hem sabah hem akşam kullanıyorum.Yağlı ciltler için olsa bile bazı nemlendiricileri kullandığım sabah uyandığımda cildim yağlanmış oluyor.Bunda böyle sorun yok.Bir pompa tüm yüzüme yetiyor.Cilt tarafından hemen emiliyor.Bu özelliğinden dolayı makyaj altına da rahatlıkla uygulunabiliyor.


Açık serı,adından da anlaşılacayı gibi jel yapılı bir ürün.Şimdlik kendisinden memnunum ama hayatımın nemlendiricisi değil.Çok büyük olduğu ve bir pompası yeterli olduğu için çook uzun süre beni idare edecektir.Bittikten sonra yenisini hemen almayacağım.Farklı ürünler denemeyi seviyorum sonuçta.


Ben ELCA'dan 70-80TL arası uygun bir fiyata almıştım.Almayı düşünüyorsanız ve ELCA'ya gitme şansınız varsa bir bakın derim.Çünkü şu an baktığımda Clinique'in kendi web sitesinde 139TL'ye satılıyor.

1 yorum:

  1. Bu nemlendiriciyi cok merak ediyordum. İstanbul'a gittigimde Elca'ya umarım bu defa ugrayabilirim. Denemek istedigim bir krem :)

    YanıtlaSil