Powered By Blogger

28 Nisan 2014 Pazartesi

Essence Bloom Me Up Koleksyonundan Seçtiklerim

Essence'in yeni koleksyonu yeni yeni mağazalara gelmeye başladı.Ben de haftasonu Kadıköy'de yeni açılan mağazasında buldum ve beğendiğim bir kaç ürün aldım.Koleksyon tükenmeden paylaşmak istedim.Bu sabah makyajımda bütün ürünleri kullandığım için ilk izlenimim de mevcut.

Bloom Me Up Kolesyonu bahara uygun oldukça pastel renklerden oluşuyor.Benim gördüğüm kadarıyla kolesyon 3-4 tane oje,1 aydınlatıcı,2 far,2 krem allık,2 ruj ve 1 kalemden oluşuyor.
Zaten hemen hemen her kolesyonda benzer ürünler çıkıyor.Aydınlatıcı ve farların üzerindeki çiçek desenleri çok hoş.Yine gel beni al diyor.


Aydınlatıcı 01 rose it up.Zaten rek renk.Bu rengi grimsi uçuk pembe diye anlatmak istiyorum :)


Gördüğünüz gibi çok çok açık griye dönük pembe.Pigmentasyonu fena değil.Dilerseniz çok hafif uygulayarak doğal bir aydınlık elde edebilirsiniz.Veya yoğun uygulayarak yoğun bir aydınlık sağlamak mümkün.


Krem allıklardan 02 blooming tender rengini aldım.Açık renk allık seviyorum fakat bu çok açıkmış.Hiç belli olmuyor.Bu renge yavru ağzı mı deniyordu???


Bence koleksyondaki en ilgi çekici ürün bu çift taraflı kalem.Bir tarafı kaç altını aydınlatmak için diğer tarafı göz içini aydınlatmak için.Her ikisi de çok kremsi.


Açık pembe olan tarafı kaş altı için.


Ten rengi tarafı isi göz içine uygulamak için.Ben her ikisinin de rengini çok beğendim.


Son olarak tekli farlardan 02 rose it up rengini aldım.Yine çok açık bir pembe :) Bu koleksyondaki renkler çok açık.Pastel olayı abartılmış :) Diğer farlar şampanya ve yeşil/mavi gibi bir renkti.


Koleksyon kötü değil fakat hep benzer ürünler çıkıyor.Renkler bile hemen hemen aynı.Essence'ten daha değişik ürünler bekliyorum.

9 yorum:

  1. kalemin yumuşaklığı nsl
    uyguladın mı hiç

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kullandım cnm iki tarafıda gayet yumuşak.Fiyat performans olarak gayet iyi.Alabilirsin.

      Sil
  2. O kadar sirinler ki hepsi gel beni al diyor :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de ten rengi kalem düşünüyordum. Flormar'ınki çok açıktı, bu güzel görünüyor.

    YanıtlaSil
  4. Aydınlatıcı ve farın üzerindeki desenler hakikaten çok güzelmiş. Ben de kalemi merak ettim. Güle güle kullan canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim cnm.Süsleyip püsleyip bize satıyorlar işte .)

      Sil
  5. Güle güle kullan hepsini :) Üürnlerin hepsi inanılmaz albenili; ama dediğin gibi, renkler hep aynı olduğundan alıp bir kenara koyup kullanmamaktan korkuyorum :) Bu yüzden sanırım en çok işime yarayacak olan aydınlatıcı kalemi tercih edeceğim -bulursam. Bir de ojelerini merak ediyorum; ama yorum okumadan oje de almayacağım. Bu ara bütün mat renklerle sorun yaşıyorum çünkü :) Sevgiler!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Ben Essence ojeleri pk beğenmiyorum.Bende 1 gün bile dayanmıyorlar.Zaten bir sürü ojem olduğu için almadım.Kalem güzel alabilirsin.

      Sil