Powered By Blogger

6 Mart 2014 Perşembe

Kadınlar Günü İndirimi Gratis ve Watsons Alışverişi

Herkes gibi ben de Kadınlar Günü indirimlerini bekliyordum.Almak istediğim bir kaç ürün vardı.Bu akşam iş çıkışı Brandium Gratis ve Watsons mağazalarına girrim.Bakın neler aldım.


Wilkinson ürünlerini merak ediyordum.%50 indirim denemek için iyi bir fırsat oldu.


Benri kuru şampuan çıkarmış.Denemek için bir tane aldım.Benim aldığım her saç renginin kullanabileceği çeşitiçBunun dışında Sarı,Kızıl ve kahverengi olarak saç rengine göre olan çeşitleri ve küçük boyları vardı.Palmolive duş jeli beeli bir tutarda alışveriş yapanlara 5TL'ydi.Daha önce kullanıp beğenmiştim.Fazla duş jeli göz çıkarmaz.


Dirty Works ürünlerine bayılıyorum.Hem kokuları hem de yapıları çok güzel.Göz kremini kardeşime aldım.Diğerleri benim.Denemediğim ürünü kalmadı gibi.


Maybelline'in yeni çıkan affinimat fondötenini gördüğümden beri merak ediyordum.Sözde fondöten almayacaktım.Bu arada ben bulamam diye kardeşime Rimmel London wake me up fondöteni aldırdım :) Merakımdan çatlayacaktım.
Bir tanede nemlendirici rujlardan günlük kullanabileceğim 430 numaralı sweet nectarine rengini aldım.


Bir başka merak ettiğim ürün de Pure Beauty markasının cc kremiydi.Markanın bb kremlerinden 2-3 tane bitirdim.Bu benim ilk cc kremim oldu.Yarın hemen deneyeceğim.İvory ve naturel olarak 2 renk seçeneği var.Tek renk olmaması iyi birşey.Ben ivory olan açık rengini aldım.


Garnier'in yeni ürünleri geldi.Sanırım bu göz makyaj temizleyici de yeni gelen ürünlerden.Elimde bir sürü makyaj temizleyici olmasına rağmen denemek istedim.


Gratis'te Fruit Of The Loom markalı  iç çamışırları ile ile defa karşılaştım.karşılaştım.3'lü,g'lü,6'lı paketlerde satılıyorlar.Bunlarda da %50 indirim olduğu için çok uygun fiyata geldiler.Ben koton ürünleri tercih ediyorum.Hem sağlıklı hem de rahat.


Son olarak Benri pamuk ve makyaj düzeltme çubuğu.Kare pamuklardan kalmamıştı.Bulursam onlardan da alacağım.


12 yorum:

  1. Afinimat ve cc krem benim de aklımda kalanlardı.Onların yerine wake me up fondöten aldım.Benrinin küçük boy kuru şampuanlarından ben de almıştım fakat poşette çıkmadı napalım artık :S Çok güzel şeyler almışsın güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Neyse küçük birşey çatlamış.Eake me up ı da çok merak ediyorum.

      Sil
  2. Guzel gunlerde kullan :) Ay boyle gordukce herseyi alasım geliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ben de alışveriş yazıları gördükçe koşup alışveriş yapasım geliyor :)

      Sil
  3. bak iç çamaşırları benim de aklımdaydı unuttum neyse bu akşam alırım artık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Alma cnm ben hiç beğenmedim.Alırken bakmamıştım.S almama rağmen bedeni çok büyük.Ayrıca yapılarını da beğenmedim.

      Sil
  4. Çok güzel bir alışveriş olmuş aldıklarınızı güle güle kullanın:))Dirty Works göz kremini kullandınız mı yapısı yoğun mu merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göz kremini kardeşime aldım.Ben daha önceki indirimde almıştım.Yapısı yoğun değil.Güzel bir kokusu var.Ben akşamları yoğun bir krem sabahları bunu kullanıyorum.

      Sil
  5. Güzel günlerde kullan hepsini canım

    YanıtlaSil
  6. Cc krem ne kadara geliyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 19.90TL'ye geldi.Normal fiyatı 25TL sanırım.

      Sil