Powered By Blogger

30 Nisan 2014 Çarşamba

L'oreal Color Riche Collection Privee Nude Rujlar

Nude ruj sevdasına tutulduğum(hiç rujum yokmuş gibi) dönemde L'oreal'in ülkemize yeni gelen collection Privee serisini görünce çıldırdım.Serideki renklerin hepsi birbirinden güzel.Kadınlar günü indiriminden yararlanarak iki rengini aldım.Seçim yapmam gerçekten çok zor oldu.


Öncelikle mat siyah ambalajları çok güzel.Benim seçtiğim renkler Julianne's nude ve J Lo's nude.Serideki ruj isimleri ünlü kadınlara ait ve ambalajlarda imzaları var.
Yumuşak yapılı nemlendirici rujlar.Kalıcılıkları iyi değil.Dudakta parıl parıl olmadada parlak duruyorlar.


Renkleri bu şekilde.Gerçekten nude :) Ben kalıcılık dışında beğendim.Gece gündüz her makyajla kullanılabilecek kurtarıcı renkler.Fiyatı dışında bir sorun yok.Normal satış fiyatı 35TL civarında ve bence çok yüksek.İndirimlerde yakalarsanız tavsiye ederim.



1 yorum: