Powered By Blogger

30 Mart 2013 Cumartesi

Pastel Spring Blush On Allıklar

Pastel'in bahar aylarında çıkardığı spring blush on allıkları görür görmez bayıldım.Ambalaj ve görünüşleri ile Tarte allıklara çok benziyorlar.


Seride 2 renk mevcut.Ben ikisini de çok beğendim.Fiyatı da uygun olunca ikisini de aldım.Pembe olan 10 numara turunsumsu olan 15 numara.Bu iki ren çok güzel ama keşke daha fazla renk seçenği olsaydı.


Ambalajları plastik ve küçük.Çantada taşımak için çok uygun.Allıklarun üstündeki çiçek desenine bayıldım.
Kapağın da aynası mevcut.Bu küçük aynalar bazen çok işe yarıyor.





Ben henüz yüzümde denemedim fakat pigmentasyonları gayet başarılı.Kalıcılıkları hakkında yorum yapamayacağım.


Renklerini gayet iyi veriyorlar.Koluma renkler belli olsun diye bolca sürdüm.15 numara daha orjinal bir renk.1 tane alacak olsam 15 numarayı tercih ederdim.Zaten pembeyi kardeşime vericem :)


Ben Gratis'ten 9,75TL'ye aldım.Sahip olunduğunda kullanmasanız bile insanı mutlu eden ürünlerden :)

4 yorum:

  1. mrb cnm soldaki pembe ne güzelmiş öyle su ara her blogda bu farları görüyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel görünüyorlar.Güle güle kullan kuzum.

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan çok güzeller! :)

    YanıtlaSil
  4. ben pembesini kullanıyorum emin ol baya kalıcı yüzdede pembe pembe çok tatlı duruyor memnun kalacaksın eminim:) yani ben kaldım o yüzden
    güle güle kullan bu arada :)

    YanıtlaSil