Powered By Blogger

28 Mart 2013 Perşembe

Ben Çekiliş Kazandım

Öz'sel Yaklaşım bloğunun sahibi Öznur'un ilk hediye çekilişinin kazananı ben oldum.Kendimi çok şanslı hissediyorum çünkü hediyelerin hepsi şahane.Bazılarını severek kullanıyorum zaten.


Bioderma Sensibio H20'yu kullanıp sevmeyen yok.Ben de severek kullananlardanım ve 2 tane 500ml'lik ürünü bitirdim.Almayı düşünüyordum fakat elimde çok ürün olduğu için almayı ertelemiştim.Bunu kazandığıma çok çok çok mutlu oldum.


Vaseline Cocoa Butter da herkesin severek kullandığı ürünlerden.Merak ettiğim bir nemlendiriciydi.Kokusu şahane.


Pure Beauty ürünlerini seviyorum.Bu pudradan bende var.Güneş koruması olduğu için yazın kullanıcam.


Doa'nın argan sabununu denemek için sabırsızlanıyorum.


Ve The Balm Balm Shelter.Yine severek kullandığım bir ürün.Hem de benim rengim olan Light.


Sevgili Öznur'a tekrar teşekkür ediyorum.Beni çok mutlu etti.

9 yorum:

  1. tebrikler :) ben de bir sürü çekilişe katılıyorum ama henüz kazanamadım malesef =/

    ben de ilk çekilişimi hazırladım, katılırsan sevinirim :)
    http://smektepli.blogspot.com/2013/03/mavipuding-ilk-cekilisim.html

    YanıtlaSil
  2. tebriklerr :) ben henüz hiç bir çekilişi kazanamadım :) Fazla şansızım sanırım :) süpper hediyelermiş güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
  3. çok çok tebrik ediyorum. hediyelerini iyi günlerde kullan..darısı başımıza inşallah..=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim cnm.Umarım sen de kazanırsın.

      Sil
  4. tebrikler valla .çok güzel hediyeler kazanmışsın.

    YanıtlaSil
  5. Tebrik ederim hediyeler çok güzelmiş iyi günlerde kullan :)

    YanıtlaSil