Powered By Blogger

3 Mart 2013 Pazar

Clinique Quick Blush (Allık)


 Bu pis eski şey Clinique Quick Blush oluyor.Kapaklı allık fırçası gibi görüntüsü var.Ben uzunca bir zaman önce yurtdışı kozmetik yasağı olmayan güzel günlerden birinde Strawberry'den 35TL civarı bir fiyata almıştım.İyi ki almışım çok uzun bir süre kullandım.Hakkını verdiğime inanıyorum.


Kapağı açılınca bu şekilde gözüküyor.Kapağın dibinde allık bulunuyor.Kapalıyken fırçayı döndürerek ürünü fırçaya alıyorsunuz ve uyguluyorsunuz.


Fırça gayet kaliteli.Hiç kıl dökmüyor.Büyüklüğü de allık uygulamak için ideal.Sık kıllı bir fırça.


 Kapağın dibindeki ürünü  görüyorsunuz.Yarısından çoğunu kullanmışım dibini görmüşüm.Allık kremimsi yapıda.Ama tam krem allık değil.Mat yapıda bir allık.


Allığı fırçaya almışım uygulamaya hazır hali.


Bendeki rengi bu şekilde.Rengin adı ne derseniz söyleyemeyeceğim çünkü silinmiş.Ürün halen satışta.Fiyatına şöyle bir baktım 70-80TL civarı.Çok pratik çantada taşımalık bir ürün.Ben tavsiye ederim.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder