Powered By Blogger

12 Mart 2013 Salı

İndirimlerden Alınanlar(Çok Karışık)

Kadınlar günü indiriminden ben de alışveriş yaptım tabiki.Yazısı geç kaldı ve eksik fotoğraflamışım malesef.Alışverişleri Gratis,Watsons,Migros ve Sephora'dan yaptım.Ürünleri dolaba kaldırdığım için fotoğraflamayı unuttuklarım olmuş.
Herkesin beklediği kadar güzel indirimler yoktu.Gratis'te bazı cilt bakım ürünlerinde %50 indirim var.Ben Nivea'nın makyaj temizleme mendillerinden aldım.Gratis'e özel ürünlerde %40 ve The Balm'da %50 indirim vardı.Gratis ve Watsons'ta L'oreal,Maybelline ve Max Factor ürünlerinde 2.ürüne %50 indirim vardı.
Watson's indirimi en vasat olanıydı.Bourjois ürünlerinde %50 indirimi saymazsak.Beni en mutlu eden %50 indirim ile aldım Bourjois ürünleri oldu.Rimmel London ürünlerinde de 2.ürüne %50 indirim vardı.Ben bir tane Kate Moss mat ruj bir tane de yeni çıkan Apocalipsrujların çok bahsedilen Luna rengini adlım.Fotoğraflamayı unutmuşum :(
Migros'ta kadın parfüm ve deodorantları ile cilt bakım ürünlerinde %50 indirim vardı.4 tane deodorant aldım.Yazın spreyleri daha çok kullanıyorum.
Böyle eksik gedik bir post oldu malesef.Merak ettiğiniz ürünler varsa istediğinizi sorabilirsiniz.En yakın zamanda can alıcı olanları daha detaylı göstereceğim.


Bunlar Sephora'dan aldıklarım.%20 indirimim vardı.Ben de değerlendirmek istedim.Hesapta ve akılda olmayan şeyler alındı tabiki.







20 yorum:

  1. selam
    bourjois kapatıcını ne kadara aldın hatırlıyor musun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba,tam hatırlamıyorum fakat 20tl civarıydı.

      Sil
  2. Merhaba canım,an itibariyle tarafımdan mimlenmiş bulunuyorsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim cnm bakıcam.Şu an işteyim ve malesef blogla ilgilenmeye fazla vaktim olmuyor.En yakın zamanda yapmaya çalışıcam :)

      Sil
  3. hepsi çok güzel, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan canım hepsini.Watsons indiriminde herkes aynı şeyi düşünüyor.Umarım gereken mesajı almışlardır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim.zaten watsons gratis gibi güzel indirimler yapmıyor.

      Sil
  5. Bourjois BB kremi denemiştim ama yapısı bana yağlı gibi geldiği içn bıraktım. Sanki BB krem gibi değil de patacream fondoten gibiydi. Ama senin yorumlarını da sabırsızlıkla bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben elimde biraz denedim sadece.açıkçası çok incelemedim aldım.ama dediğin doğru parakrem gibi.bakalım umarım güzeldir.henüz kullanmaya başlamadım.

      Sil
  6. Harika, güle güle kullan!!!

    Benefit Bronze Champions2ı haftasonu Sephora'da gördüm ve bayıldım!!! Lütfen, önce o :) Sevgiler, Başak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Ben de youtube'da bir videoda görmüştüm.çok güzel setler vardı aslında ama bunu tercih ettim.hoola'yı denemek için bir fırsat.Seti ayrıca tanıtıcam.

      Sil
  7. sephoraya gidemedim ve bana yakın watsons da boirjois satılmıyordu kaçırdım o yüzden güle güle kullan hepsini..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Bourjois büyük mağazalarında satılıyor.Ben 8 mart akşamı gittim standın başı baya kalabalıktı ve herşey tükenmeye başlamıştı.Dediğim gibi bu indirim döneminin en güzel indirimleri the balm ve bourjois %50 indirimi oldu.

      Sil
  8. Hepsini güle güle kullan. Ben de alışveriş yaptım diyorum :)) seninkinin yanında alışverişcik bile sayılamaz :))). Bu arada Bourjois kapatıcı almıyaydın iyiydi :((
    Ben hiç beğenmedim çünkü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Herkws çok memnun diye aldım :) fondötenini severek kullanıyorum zaten.Umarım kapatıcıyı da beğenirim.

      Sil
  9. güle güle kullan canım aldıklarını :)

    YanıtlaSil
  10. 8 mart benim gibi senin içinde verimli geçmiş:) hepsi çok güzel, güle güle kullan.bourjois kapatıcı konusunda senin kadar şanslı değilim.stand dışında ürün kalmamıştı ellerinde.ürünü denediğinde yorumlarını paylaşırsan sevinirim.
    bloğunu takipteyim, bende beklerim.
    http://wishingbeauty.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  11. 8x4 ün deodorantlarına bayılıyorum

    banada beklerim, sevgiler

    gulunrengii.blogspot.com

    YanıtlaSil