Powered By Blogger

16 Mart 2013 Cumartesi

Maybelline Dream Satin Liquid Fondöten

Bu aralar sıkça kullandığım fondötenlerden biri Maybelline Dream Satin Liquid fondöten.Farkında olmadan yarısını kullanmışım.Hakkında en çok konuşulan fondötenlerden biri.Ben de bloglarda şyş yorumlarını görünce almıştım.


Pompalı bir şişede.Amlajı gayet kullanışlı.


Air-brush bitişli.Bence kapatıcılığı çok iyi değil.Orta diyebilirim.Açıkçası kendisini ben çok beğenmedim.Renk olarak 020 cameo aldım.Ben bunun en açık renk olduğunu sanıyordum.Gerçekten öyle mi bilmiyorum ama bana koyu geldi.Kalıcılığını ve yüzümdeki duruşunu da çok sevdiğim söylenemez.Belki benim karma-yağlı cildime uyum sağlamadığı için olabilir.


Krem gibi bir yapısı var.Kesinlikle likit değil.


Kolumda yüzümde durduğundan çok daha iyi durdu  :) Fotoğrafta rengi uymuş gibi gözüküyor fakat yüzümde  bu kadar uyumlu durmuyor.Renk bütünleşmesi yok.


Yerin dibine sokulacak bir fondöten değil.Günlük olarak kullanıyorum.Kesinlikle almayın demiyorum.Alıp deneyebilirsiniz.
Sonuç olarak ben bir daha alacağımı sanmıyorum.Hayranları ile kendisini başbaşa bırakıyorum :)

3 yorum:

  1. ben hiç memnun kalmamıştım bu üründen ve maalesef çöpe gitti.. banada beklerim ♥

    sevgiler gulunrengii.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. maybelline fondotenleri fiyatına göre aslında iyi ürünler ama renk konusunda cok tuhaflar
    bir acıklık koyuluk sıralaması yok numaralandırmasını sanki random yapmışlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten ten rengime tam uyan fondöteni hiç bir zaman bulamadım.Bulsam devamlı alıcam.

      Sil