Powered By Blogger

3 Mart 2013 Pazar

Inglot Seyehat Boyu Fırça Seti

Inglot indiriminden aldıklarımdan biri de bu seyehat boyu fırça seti.Güzel,kırmızı rugan minik bir çantanın içinde6 adet fırça bulunuyor.Ben henüz hiç birini kullanmadığım için performansları için yorum yapamayacağım fakat fırçaların hepsi doğal kıllardan ve gayet kaliteli.




Set içinde açılı eye liner fırçası,kapatıcı fırçası,far fırçası,kapaklı ruj fırçası,allık ve pudra dırçası bulunuyor

Fırçaların yakından görünüşleri bu şekilde.Hepsi gayet minik fırçalar fakat minik oldukları için çantada taşıması çok kolay.Çantasının olması da çok büyük bir avantaj.

Pudra fırçası

Ruj fırçası

Far fırçası

Allık fırçası

Eye liner fırçası

Kapatıcı fırçası
Ben iş göreceklerine inanıyorum.Dışarıda en fazla pudra ve allık tazeliyorum ama bu seti yanımda taşımaya başlayacağım.Seti geçen gün Optimum mağazasında gördüm.Stok henüz tükenmemiş.Almak isteyenler bakabilirler.Aynı setin siyah çantalısı da vardı.%60 indirim ile 35TL civarı bir fiyata almıştım.Küçük boy bile olsan Inglot kalitesinde 6 adet fırça için gayet uygun bir fiyat.

9 yorum:

  1. fiyatı çok iyiymiş canım güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan canım.Benim hiç İnglot fırçam yok maalesef.İndirimde gittiğimde hiç işe yarar fırça kalmamıştı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bütün fırçalar tükenmiş ama son gittiğim bu seti gördüm.

      Sil
  3. fiyatı çok uygunmuş.güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  4. Eminim güzellerdir, ben bu markanın bir çok ürününü kullanıyorum çok güzel çıktı hepsi:)


    Yeni bir bloggere uğramak ister misiniz acaba?

    takipleşmek ümidiyle, gelirseniz çok sevinirim:)

    www.alisverismakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. inglot indiriminden fırça almadığıma pişman oldum zaten..

    YanıtlaSil
  6. hangi ara oldu bu indirim ben kaçırdım mı yoksa..tam da aradığı tip de ürünlermiş.. güzel makyajlar yapmanı diliyorum..koccaman öpüyorum..

    YanıtlaSil