Powered By Blogger

26 Mart 2013 Salı

Essence Alışverişi

Son zamanlarda Essence marka bir sürü ürün aldım.Oz koleskyonunun nerdeyse tamamını aldım.Görüntüler almam için yeterli oldu açıkçası.Ürünleri farklı zamanlarda farklı mağazalardan aldım.Arada bir tanede Rivel de Loop Young far var.


Koleksyonda bulunan 3 farın üçünü de aldım.Aslında mavileri erkek arkadaşım almı.Açık renk olanı pek kullanacağımı sanmıyorum ama koyu mavi ve pembe baharda güzel olacaktır.Zaten koleksyonun renklerinin bahara çok uygun olduğunu düşünüyorum.


Ojelerden de dördüne sahip oldum.Bunların da üçünü erkek arkadaşım almış.Daha önce hiç çatlayan oje deneyimim olmamıştı.Denedim fena değil.Yazın daha güzel olacağını düşünüyorum.

Koleksyonda en merak ettiğim bu aydınlatıcı pudraydı.Bir kene denedim birşey anlamadım.Ama aydınlatıcı olduğunu düşünmüyorum.İçinde hafif ışıltılar barındırıyor.


En merak edilen en dikkat çekici ürünlerden biri de bu allık.Aslında ilk başta almayı düşünmüyordum fakat görünce ve bloglarda okuyunca denemek istedim.


Bu lip balmı da ben almadım ama kullanırım.Bu renkli lip balmlar benim için çok kullanışlı oluyor.Hem dudağa bakım yapıyor hem de renklendiriyor.Ofiste ruj tazeleyemedğim zamanlarda kurtarıcım oluyorlar. :D Koleksyonda bir rengi daha var.Snırım o turuncu tonlardaydı.


Göz kalemleri ayrıca çekmeyi unutmuşum.Biri açık mavi diğeri koyu mavi mor arası bir renk.Denicez bakalım.

Koleksyon dışında yeni gelen Stays no matter göz kaleminin siyahında ve sonunda long lasting kalemin siyahından ve yeni serinin maskrasını aldım.Maskarayı kullanıyorum.Sanırım gerçekten çok kalıcı.Gözümden çıkmak bilmiyor :)




Essence'in yeni ürünlerdinde 3D farlardan kendime uygun olan bu doğal tonlarda olanı aldım.Bir 3D liğini göremedim ama güzel bir far.Rengini sevdim.İkili olması kullanışlı yapıyor.Açık renk aydınlatıcı olarak da kullanılabilir.


 Twilight koleksyonundan ellerinde kalan bu altın sarısı pigmenti 3i5 liraya bulunca aldım.


Bu far Rivel de Loop Young markasının.Rengine vurularak aldım.Ren süper.Duruşu çok doğal ve güzel olacakmış içinde o simler olmasa.Yine de aldığımdan beri severek kullanıyorum.


Sizi başka alışveriş yazıları bekliyor.Çok karışıcak diye hepsini bir yayınlamak istemedim.Umarım siz de benim gibi alışveriş postlarını okumayı seviyorsunuzdur...

13 yorum:

  1. Hepsi harika yenecek şeker gibi duruyorlar! Allık hakkındaki yorumlarını merak ediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet görüntüleri yeter.Hemen yarın kullanmaya başlamayı düşünüyorum :) Yorumlarım gelicek.

      Sil
  2. Beggummy oz koleksiyonunu toplamışsın.Umarım bize de bir şeyler bırakmışsındır :)
    Güle güle kullan tümünü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Bulamayacağım diye çok korktum :D Umarım size de kalmıştır.

      Sil
  3. ojeler ne güzelmiş cnm =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet güzel ama çatlayan oje olmasaymış daha güzel olucakmış :)

      Sil
  4. Essence standının çoğunu almışssın :)) hepside birbirinden güzel güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  5. Harika şeyler almışsın iyi günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  6. Ne kadar çok şey almışsın öylee.bütün koleksiyonu almışsın hemde :D güle güle kullan.bende allığı merak edenlerdenim buarada

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gözüm doymuyor cnm :) Henüz deneyemedim.Allık younmları gelicek.

      Sil
  7. evet koleksiyonun tümü alınmış neredeyse güle güle kullan hepsini..

    YanıtlaSil
  8. standı silip süpürmüşsün canım güle güle kullan renk seçimleri çok güzel:)

    YanıtlaSil