Powered By Blogger

11 Nisan 2012 Çarşamba

Watson BOURJOIS Alışverişi

Dün Watson'a şöyle bir bakiniyim dedim bunlarla çıktım.



Watson'da Bourjois yüz ürünlerinde %30 indirim var.İlgililere duyurulur.Bende indirimi görünce bunları aldım.



Allık 22 Tomette D'or rengi.Bu allıkların pırıltıları şahane.Ayrıca şahane kokuyor.Ben çok sevdim.Rengi fotoğrafta pembe gibi gözüküyor fakar pembe değil.Kırmımsı koyu bir renk ve altın pırıltıları var.Ambalajı küçük fakat ambalajın içi dolu dolu olduğu için gramaj olarak az değil.Küçük bir fırçayı da kutuya sığdırmışlar.Fiyatı indirimde 31 TL civarında.



Fondöten Bourjois Helty Mix 52 vanilya rengi.Alırken boynumda denedim ve tamamen tenimle aynı renk.Henüz yüzümde denemeye fırsat olmadı fakat kokusuna bayıldım.Çok doğal duruyor ve taze bir his bırakıyor.Meyve özleri içeriyor.Bu fondöten için çok güzel yorumlar yapılmıştı ve denemek istiyordum.Fiyatı indirimli 42 TL civarında.



Ayrıca Bourjois standından 2 ürün alımına makyaj çantası veye temizleme mendili hediyesi var.Ben makyaj çantasını tercih ettim(son aldığım ürünlerle bütün çantalarım dolduğu için çok isabetli oldu).Çanta gayet güzel orta büyüklükte.Şu an fotoğrafını koyamıyorum.

Hiç hesapta yokken bunları alınca Watson'da fazla bakınmadan kendimi dışarı attım.Her ikisinide yüzümde denemek için sabırsızlanıyorum.

1 yorum:

  1. Güle güle kullan cnm blogunu çok beğendim takipteyim :) fondöten çok güzel ama kapatıcılığı biraz düşük :S

    YanıtlaSil