Powered By Blogger

23 Nisan 2012 Pazartesi

THE BODY SHOP PASSION FRUIT FACIAL CLEANSING JEL VE CUCUMBER CONCOMBRE

Size The Body Shop'un Originals serisinden iki üründen bahsetmek istiyorum.Biri yüz temizleme jeli diğeri tonik.




Çok yüz temizleme jeli denedim ama en memnun kaldığım Passion Fruit yüz temizleme jeli oldu.Bu ürünle tanışmam arkadaşımda denemem ile oldu.Jel kıvamında,sabun gibi köpürmüyor.Makyajı gayet iyi temizliyor.Yüzümü ne kurutuyor nede yağlandırıyor.Passion Fruit meyvesinin muhteşem kokusu var.Ben yaklaşık 2 yıldır bu ürünü kullanıyorum.Arda denediğim başka ürünler oldu.Ucuz,pahalı,kozmetik,dermokozmetik.Fakat hiçbiri bunun yerini tutamadı.Fiyatı 12,50 sanırım.The Body Shop mağazalarında Originals serisinde şu an 3 al 2 öde kampanyası var.Fiyat/performans olarak çok başarılı bir ürün.Kesinlikle denemenizi tavsiye ederim.

Diğer ürün ise yine Originals serisinden salatalık özlü tazeleyici tonik.Benim fazla tonik kullanma alışkanlığım yok.Son zamanlarda kullanmaya çalışıyorum.The Body Shop'un bu ürününden de memnunum.Hafif bir tonik.Salatalık kokusu baskın.Kesinlikle bu tonik de denemeye değer.

1 yorum:

  1. Yuz yikama jelim bitmek uzere oldugu icin yogun arayislara girdim . Bu jeli almayi dusunuyorum ama emin olamadim hassas cilde zarar veriri mi akneye neden olur mu diye :-)

    Bende blogumu yeni actim gelirsen cok sevinirim :-)

    http://balbocegiilekozmetik.blogspot.com/

    YanıtlaSil