Powered By Blogger

17 Nisan 2012 Salı

PURE BEAUTY JASMIN WATER BB CREAM

Watson mağazalarında Pure Beauty ürünlerinin satışı bir kaç ay önce başladı.Ben daha önce BB Cream denememiştim ve denemek istiyordum.Bu ürünü görünce hemen attım sepete.



Pure Beauty ürünleri Kore'de üretiliyor.Diğer BB kremlerde olduğu gibi nemlendirme ve kapatıcılık sağlıyor.Ayrıca spf 30 güneş koruma faktörüne sahip.Ürün açıklaması ,kullanım şekli ve içindekileri fotoğrafta görebilirsiniz.



Daha önce BB Krem kullanmadığım için diğerleri için karşılaştıramıcam.Fakat ben bu üründen çok memnun kaldım.Kapatıcılığı kesinlikle çok iyi.Cildimi çok sağlıklı gösteriyor.Ben karma ciltli olmama rağmen parlama yapmıyor.Biraz koyu bir kıvamı var.Sürerken cilde iyice yedirmek gerekiyor.Alırken renk seçeneği var mı diye baktım fakat göremedim.Tek renk olduğunu sanıyorum.Renk olarak açık.İlk sürüldüğünde ciltte daha da açık duruyor fakat sonra cildin rengiyle uyum sağlıyor.Çok sağlıklı,pırıl pırıl ve çok doğal bir tene sahip oluyorsunuz.Benim tenim açık renk olduğu için bende çok iyi durdu fakat koyu kumral ve esmer tende ne kadar uyum sağlar bilemiyorum.Bana açık kalır gibi geliyor.Kapatıcılığını ne kadar doğal durduğunu fotoğrafta görebilirsiniz.




Benim yaz için favarim bu olucak sanırım.Hem kapatıcılık sağlıyor hem çok doğal hem de güneş koruması var.Fiyatını tam hatırlamıyorum fakat 23-24 TL civarında olması lazım.Fiyat ve ulaşılabilirlik açısından kesinlikle tavsiye ederim.Bitince kesinlikle yeniden alıcam.

1 yorum:

  1. bende garnierim bb creamini almayı düşünüyordum ama çok olumsuz yorum gördüm ve vazgeçtim artık bunu almayı düşünüyorum :)

    YanıtlaSil