Powered By Blogger

9 Nisan 2012 Pazartesi

LUSH HERBALISM

LUSH Fresh Handmade Cosmetics adı üstünde ürünler el yapımı kozmetik ürünleri üretiyor.Benim ilk Lush deneyimim Herbalism ile oldu ve çok memnunum.Yaklaşık 1,5 ay önce aldım ve 2-3 günde bir kullanıyorum.


Herbalism yağlı ve problemli ciltler için derinlemesine temizlik ürünü.100 gr lık kutuda satılıyor ve fiyatı 24.90 Tl.


Fotoğrafta gördüğünüz gibi yeşil çamur gibi birşey.Kokusu güzel değil fakat rahatsızlık vericek kadar kötü değil.Bozuk para büyüklüğünde ürünü su ile karıştırarak krema haline getiriliyor.Maske olarak göz çevresi hariç tüm yüzüme uyguluyorum.Ürünü sürdükten sonra 10-15 dakika bekledikten sonra su ile temizliyorum.Hem cildi derinlemesine temizliyor hem de kesinlikle kurutmuyor.Hatta nemlendiriyor bile.Bir kaç defa sivilce üzerine uyguladım ve çabuk kurumasını sağladı.Yağlı,karma ve problemli cilde sahip olanlara kesinlikle tavsiye derim.Fiyatı da gayet uygun.


Kutunun altında ürünü yapan kişinin adı ve üretim tarihi yazır.Benimkini Bülent arkadaşımız yapmış ellerine sağlık :) Son kullanma tarihinden itibaren 3 ay içinde kullanılması gerekiyor.Lush ürünleri el yapımı ve taze olduğu için muhafaza şekline ve son kullanma tarihine özen gösterilmesi gerekiyor.Hatta bazı ürünlerinin buzdolabında saklanması gerekiyor.

Dediğim gibi ben bu üründen çok memenunum bitince yeniden alıcam.Ayrıca Lush'ın denemek istediğim başka ürünleri de var eminim onlardan da memnun kalacağım.

2 yorum:

  1. Lush ürünlerini hiç kullanmama rağmen miktar-fiyat-performans konusunda önyargılıydım..Şekerim o zaman acil Herbalism le tanışılsın diyorum yanee :P
    Yalnız Bülent Abimizin şahane fotosunu görünce ürünü yapan kişinin tüysüz bir kadın danışman olması konusunda tercihimi kullanıcam sanırım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gayet steril bir ortamda üretildiklerine inanmak istiyorum :D Ben sana denetirim beğenirsen alırsın.

      Sil