Powered By Blogger

17 Nisan 2012 Salı

RIMMEL LONDON MATCH PERFECTION BLUSH


Ben Rimmel London ürünlerini çok seviyorum.Bu allığı görünce hemen almak istedim.Görüntüsü gerçekten çok güzel ama pek memnun kalmadım.Rimmel ürünlerinden beni hayal kırıklığına uğratan tek ürün oldu.Ambalajı çok basit hatta kapağı tam kapanmıyor.Renkler hafif simli gibi gözüküyor fakat aslında gayet mat bir allık.Çok fazla tozutuyor.Sürerken rengi tutturmak çok zor.Ya hiç belli olmuyor ya da palyaço gibi olabiliyorsunuz.Belki de ben kullanmayı beceremedim :D







Parmaklarıma 3 farklı rengi sürdüm fakat pek belli olmuyor.En açık rengi çok açık,orta ton açık pembe,koyu olan ise bronzer gibi.Hiç kullanılmayacak gibi bir ürün değil.Bir daha almam fakat bunu arada sürüyorum.Benim markadan beklentim daha fazla olduğu için kötü geldi belkide.Bu ürünün koyu bir tonu daha var.16,90TL'ye Watson mağazalarından alabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder