Powered By Blogger

13 Nisan 2012 Cuma

LAURA MERCIER SATIN LIP COLOUR

Merhaba,dün akşam sinemeya gitmeik için Tepe Nautilus'taydım.Gitmişken şöyle bi bakiniyim dedim.Boyner'in kozmetik reyonunda dolaşırken Laura Merciar'ın belirli ürünlerinde %50 indirim gördüm.Hemen standa koştum.Bir baktım benim istediğim koyu kırmızı,mat ruj indirimde :D Bu canım cicim en sevdiğim rujum oldu.Tanıştiriyim adı CHERRYWOOD.


CHERRYWOOD


Alır almaz hemen denedim.Rengi muhteşem.Gayet mar bir ruj.Kesinlikle dayanıklı.Sürdükten sonra birşeyler yiyip içmeme hatta dudağımı silmeme rağmen hala tamamen çıkmamıştır.Bu tonlarda ruj arayanların Boyner'i ziyaret etmelerini tavsiye ederim.Dediğim gibi benim en sevdiğim rujum oldu.75TL'den %50 indirim ile 37,50TL'ye sahip olabilirsiniz.

Tepe Nautilus gezintimden de biraz bahsetmek istiyorum.Sinemaya gittiğimi söylemiştim.En sevdiğim Yönetmen Ferzan Özpetek'in son filmi Şahane Misafir'e gittim.Daha önceki filmlerinde olduğu gibi bu film de muhteşemdi.Türk oyunca olarak Cem Yılmaz'ı oynatmış bu sefer.Gözlerim Serra Yılmaz'ı aramadı değil.Film müzikleri her zamanki gibi Sezen Aksu'dan.İzlemenizi tavsiye ederim.

Mağazaları dolaşırken Claire's girdim.Ojelerini çok seviyorum ben.Renkleri çok güzel ve fiyatları uygun oluyor.Kozmetik standında çok göz alıcı pembe rujlar gördüm ve elimde denedim.Renkler gerçekten şahane ama dudakta nasıl durur bilmiyorum :DDaha önce Claire's ten ruj almıştım fakat memnun kalmadım.Dudağı kurutuyor ve çatlaklara giriyordu.Bunlar farklı bir seri olduğu için nasıl olduğunu bilemiyorum tabi.İlginizi çekerse bu rujları 9.90TL'ye Claire's ten alabilirsiniz.Buyrun fotoğrafı...



Ojeyi de söyliyim merak eden olursa;Rapsodi 340 numara.Sürümü çok zor oldu.Kalın bir oje.Bendekinde mi sorun vardı anlamadım.Daha önce Rapsodi ojelerde bir sorun yaşamamıştım.

Herkesin haftasonu bol güneşli ve çok güzel geçsin...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder