Powered By Blogger

11 Nisan 2012 Çarşamba

Claire's Mat Oje Seti

miniksin sevimlisin

Benim gibi yılların ojekoliğinin ilk yazısının ojeler ile ilgili  olması gerekirdi aslında :D
Bu mini mini,renkli,sevimli ojecikleri Claire's ten aldım.Görür görmez bayıldım zaten.Her biri 4,5 ml olmakla beraber hepsi mat.Boyutları küçük fakat benim gibi çok ojesi olan insanların oje bitirmesi zaten imkansız :D Şeffaf olan oje matlaştırıcı.Böylece diğer ojelerimizi de mat oalarak kullanabiliyoruz.Son zamanlarda o kadar çok oje aldım ki bunları denemeye henüz sıra gelmedi.Daha önce Claire's ten mat oje almış ve kullanmışlığım var.Gayet güzeller.Bunları yakın zamanda tırnağımda görüceksiniz.Renkler tam yaz rengi.Bu tonda yeşil bir oje istiyordum zaten.5 farklı renk oje ve 1 oje matlaştırıcıdan oluşan bu setin fiyatı 12,99TL.Yazın kullanmak için ideal olan bu ojelere siz de Claire's mağazalarından ulaşabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder