Powered By Blogger

4 Mart 2015 Çarşamba

Watsons Kadınlar Günü İndirimi Alışverişim

Kadınlar Günü indirimleri başladı.İlk olarak bugün Watsons indirime girdi.Bu akşam iş çıkışı arkadaşımla Brandium'da buluştuk.Oraya gitmişken Watsons'a da uğradık.Şansıma çok güzel ürünler bulup aldım.Hiçbirşeye ihtiyacım olmadığı için yeni çıkan ve merak ettiğim ürünleri aldım.


Max Factor'ün geçen indirimde arayıp bulamadığım excess shimmer krem farlarından geldiğini görünce %50 indirim ile kaçırmadım.Bu serinin renklerini bilmiyorum ama benim baktığım mağazada sadece 3 renk vardı ben tabiki copper rengini aldım.Bunun dışında siyah ve beyaz vardı.



Ürünün koruma bandı alması çok güzel.Hem krem ürün olduğu için kuruması engelliyor hem de ürünü ilk açanın siz olduğunuzdan emin oluyorsunuz.


Far ışıl ışıl bir şampanya rengi.Sür çık,baz olarak kullan.


Yapısı yumuşacık Maybelline color tattoo lar gibi değil.Tam krem kıvamında.Elimde çok güzel dağıldı.Umarım kalıcılığı da iyidir.Bu renk herkesin kullanabileceği bir renk.




 Rimmel London standına göz gezdirirken(renkli lip balmları ararken) lasting finish serisinin concealer-correcteur kapatıcısını gördüm.Böyle bir ürünün varlığından bile haberim yoktu.Bu serinin yüz bazı da gelmiş.


Ben 3 rengini gördüm ve orta renk olan ivory'yi aldım.Bunun sdşında porcelain ve sand rengi vardı.Hiçbirinin testerı yoktu.


Rengi bu şekilde.Rimmel London fondötenlerin en açık rengi bile bana koyu geliyor ama porcelain'i görünce korkup bir koyusunu aldım ve doğru karar vermişim.Denemek için sabırsızlanıyorum.


Son olarak Rimmel London'ın renkli lip balmlarından rose blush rengini aldım.Sanırım 4 rengi vardı.Stantta bakındım göremedim.Çalışanlara sordum.Çekmeceden çıkartıp verdiler.Standa çıkarmıyorlar anlamıyorum.Watsons bunu hep yapıyor.Aynı şekilde L'oreal standında az ürün kalmıştı fakat çekmeceler ağzına kadar doluydu.Ortada birşey sorabileceğiniz görevli yoktu.


Böyle tatlış birşey.


Lip balm tabiki çok renk vermiyor.Hafif bir ışıltı veriyor.Ben işte gün içinde ruj tazeleyemediğim için renkli lip balmları seviyorum.Çok pratik oluyor.Aynaya bakmadan bunları sürebiliyorum.


Benim indirim alışverişim şimdilik bu kadar.Bu alışverişimden çok menunum.Umarım fazla açılmam :)

4 yorum:

  1. Hepsini güle güle kullan. Cooper'da feci gözüm var ama benim de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım.Umarım bulursun.

      Sil
  2. Çok güzel ürünler almışsın canım güle güle kullan haftasonunu sabırsızlıkla bekliyorum bende indirime bakmak için.Sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Umarım istedğin ürünleri bulabilirsin.

      Sil