Powered By Blogger

23 Şubat 2015 Pazartesi

Minik Haftasonu Kaçamakları


Bu haftasonu minik birşeyler aldım.Flormar'da bütün rujlarda 3 al 2 öde vardı.Hiç rujum yokmuş gibi supermatte serisinden 3 renk seçtim.Ben üçünü de çok beğendim.Genel olarak serideki bütün renkler güzel.Supermatte diye geçiyor ama pek mat değiller.Ben bu seriden daha önce hiç ruj almamıştım.Ortafaki rengi alınca hemen sürdüm(fotoğraftan da anlaşılıyor).Dudağı kurutmuyor gibi.


 Renkler sırası ile 205,210 ve 208.210 fotoğraftan daha koyu kiremitimsi bir renk.Kaybettiğim mac chilli rujumun yerini tutmaz ama kiremit alt tonlu olduğu için aldım.


Dveamlı alışveriş yaptığım Bahariye caddesindeki Deniz Bijuteri'den instagramda görüp beğendiğim bilekliği ve tek taşlı bir küpe aldım.Deniz'de çok güzel ürünler var.Ben devamlı alışveriş yapıyorum.Fiyatları gayet uygun ve aldığım bütün ürünler çok kaliteli çıktı.Ucuz küpeler benim kulağımı yara yapıyor ve kullanamıyorum.Deniz'den daha önce aldığım küpe 1 aydır kulağımda ve hiç sorun yaşamadım.Bunu da 2 gündür takıyorum ve sorun yok.


Son olarak arkadaşımın hediyesi kedili aynama bayıldım.O da Deniz'den almış :) Deniz'in intagram hesabını takip etmenizi tavsiye ederim.Oradan da satış yapmaya başlamışlar.Instagram hesabını buradan görebilirsiniz.Ayrıca sahibi Derya Hanım' da çok tatlı :)


1 yorum:

  1. Rujların rengine bayıldım ilk fırsatta bakmalıyım gülegüle kullan canım.Sevgilerle...

    YanıtlaSil