Powered By Blogger

5 Mart 2015 Perşembe

Missha Alışverişim


Missha markasının hiç bir ürünü denemeye sıra gelmemişti fakat hep merak ettiğim bir markaydı.Geçen hafta online alışveriş sitesinde bütün ürünlerde %30 indirim olduğunu gördüm ve hemen sitedeki ürünleri incelemeye başladım.


Benim yağlı ve gözenekli cildime uygun black ghassoul serisini görünce hemen sepete attım.


Üstteki 3 ürünü set halinde aldım.Alttaki yüz temizleme süngeri ayrı satılıyordu.Böylece serinin tamamını almış oldum.Hızla kargolasından,özenli amlabajından ve ürünlerin ambalajlarından çok memnun kaldım.Meraktan ürünlerin hepsini hemen kullanmaya başladığımı da söylemek istiyorum :)



 İlk olarak siyah renkli yüz temizleme sabunu.Kutu içerisinden ayrıca naylon ambajı ile çıktı.Kutunun içerisinde bir de muhafaza filesi var.


Diğer ürün yine siyah renkli peel-off burun maskesi.Bu maskenin yapısı gerçekten çok enterasan.Henüz bir kere kullandığım için yorum yapmak için çok erken.


 Sıkışaltırıcı maske gri renkte kil maskesi gibi.Bu maskenin kutusundan da spatula çıktı.Serideki diğer ürünler gibi balck ghassoul ve saf kömür içeriyor.Gözenekleri temizleyi,sebum kontrolünü ve gözenek sıkılaştırmayı vaad ediyor.Bunu da henüz 1 kere kullandım.


Yüz temizleme süngerini tek fotoğraflamyı unutmuşum.O da koyu gri renkte yağlı ciltlere uygun bir sünger.

Ve firmanın gönderdiği deneme boy ürünler.BB kremleri ben seçmiştim.Şampuanları firma göndermiş.BB kremleri denemem için çok iyi oldu.


Ben bu alışverişimden çok memnun kaldım.Ürünlerin de gayet kaliteli olduğunu düşünüyorum.Missha markasının ürünlerini denemeye devam edeceğim.Missha'nın online alışveriş sitesine buradan ulaşabilirsiniz.Sizin tavsiye edeceğiniz ürünler var mı?Paylaşırsanız sevinirim.

1 yorum: