Powered By Blogger

16 Mart 2015 Pazartesi

Yves Rocher Dörtlü Far Paleti Brun Incandescent


Bugün Yves Rocher 4'lü farlarından Brun Incandescent'tan bahsedeceğim.Bu renkleri görmekten sıkılmış olabilirsiniz ama ben sıkılmadım :)
Öncelikle paletin ambalajı şahane.Parlak pink gold.Tek kötü yanı biraz büyük olması.Çantada taşımak için çok kullanışlı değil(ben yanımda hiç far taşımam o ayrı konu)



Renkler benden beklenen gibi doğal tonlardan oluşuyor.Ben bu renkleri görünce dayanamıyorum.


Farların tanesi 1,2gr.2 adet sünger aplikatörü var.Ben bu tarz aplikatörleri hiç kullanmıyorum.Ama fırçası olmayanlar için kullanışlı olabilir.Çok kalitesiz değilller.

Üstteki 2 renk krem ve açık taupe diyebeleceğim renkler.Çok güzel çok kullanışlı.


Alt sıradaki renkler ise açık ve koyu kahverengi.Yine bu renkler de her eve lazım.Gördüğünüz gibi paleti baya kullandım.


Renkler görüldüğü gibi çok pigmentli değil.Bu durum bazen avantaj olabiliyot.Ben bu paleti işe giderken kullanıyorum.Benim için basit sür çık renkler oldu.Koyu kahve olan en pigmentli renk.Onu kirpik diplerimde kalem gibi kullanıyorum.


Fotoğrafta renkleri bazsız görüyorsunuz.Baz ile daha belirgin oluyorlar.Kalıcılıkları fena değil.Bende Yves Rocher'ın bir tane tekli farı var.O bu palete göre çok daha pigmentli.


Ben indirim zamanı 25TL gibi bir fiyata almıştım.İndirimsiz fiyatı 39,90TL.Bu fiyata değer mi siz karar verin.Benzer renkleri her yerde bulabilirsiniz.Yine de benim severek kullandığım bir palet kendisi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder