Powered By Blogger

30 Mart 2015 Pazartesi

Too Faced Chocolate Bar Palet Ön Gösterim :)

Sephora'nın Chocolate Bar paleti getirdiğini duyduk,heyecanlandık,haftalarca bekledik ve mutlu sona ulaştık.
Sephora sağolsun beni çok uğraştırdı.Detaylarını anlatmayacağım.


Bu paleti bilmeyen kalmadı sanırım.Ben fotoğrafları paleti aldığım gün çektim.Swatch yapmadım ama nette bir sürü swatch bulabilirsiniz.Palet henüz tükenmemişken biraz bahsetmek istedim.
Öncelikle şunu söylemek istiyorum'İyiki almışım'.Kesinlikle fotoğraflarda gördüğümden daha güzel bayılarak kullanıyorum.Renklerim tamamını henüz kullanmadım ama kullandıklerımın yapıları ve pigmentasyonları gayet güzel.


Farların isimleri koruma jelatininde yazıyor.Bu olmamış ama olsun;herkesin bir kusuru vardır.


Renkler çoğunlukla doğal tonlarda.Araya 1-2 canlı renk sıkıştırılmış.Çok da iyi olmuş.Ben palet ile 4-5 makyaj yaptım.Az sonra paletteki favori rengimi göreceksiniz.


İlk sekizli bu şekilde.Palette çok kullanılan açık renklerin fazla gramajlı olması çok güzel düşünülmüş.


Paletin sağ tarafı daha eğlenceli.Bu palette kullanmayacağom tek renk dediğim Candied Violet rengine bayıldım.Hatta cumartesi akşamı makyajımda kullandım.


Fotoğrafınçekebilmek için çok uğraştım ama bu kadar oldu.Gördüğünüzden çok daha güzel bir renk.


Sephora'dan beklentimiz ama malesef karşılayamıyor.Umarım en azından bu paleti getirdiği gibi başka ürünler de getirir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder