Powered By Blogger

9 Mart 2015 Pazartesi

Karşık Alışverişler (Migros-H&M-Deniz Bahariye)

Son bir haftadır yaptığım karışık alışverişleri bir yazıda paylaşmak istedim.Aslında Gratis'ten indirimden birşeyler aldım ama hepsi ihtiyaç olan ufak tefek şeyler olduğu için paylaşmayacağım.

İlk olarak Migros'un %50 kadınlar günü indiriminden aldıklarım...


Migros yine çok güzel bir indirim yaptı.Yüz ve vücut bakımı ürünleri ile parfüm ve deodorantlarda %50 indirim vardı.Bende 4 tane deodorant aldım.Desert Essence'in organik jojoba yağı ile Arko'nun çok severek kullandığım el kremini yedekledim.

Daha önce jojoba yağı kullanmamıştım.Saç ve cilt bakımında kullanıldığını biliyorum.Özellikle saç bakımım için aldım ve hemen kullanmaya başladım.


Uzun zamandır H&M e gitmiyordum.Bu güzel bronzerı görünce dayanamadım.


Görüntüsü gerçekten çok güzel.Fırçası başarılı olmasada görüntüsü şirin.Denediğim kadarıyla çok pigmentli değil ama bu benim için iyi birşey.



H&M in bu minik ojelerini seviyorum.Oje bitirebilen biri olmadığım için hoşuma giden minik ojeleri almak iyi oluyor.


İsmi mint green fakat bence kirli bit mint yeşili.Ben çok beğendim.


Şu yazımda bahsettiğim Deniz Bahariye'den yine çok güzel şeyler aldım.


Bu güzel yaka iğnesini yazın basic t-shirtler ile kullanırım diye düşündüm.


Tabiki kedi seviyorum :)


Bu güzel şey kartlık.İçine mağaza kartlarımı yerleştirdim bile.


İçi bu şekilde.Şeffaf gözleri var.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder