Powered By Blogger

15 Mart 2015 Pazar

Mac Isabel And Ruben Toledo ve Cinderella Koleksyonu Alışverişim

Mac bu hafta 2 güzel koleksyon çıkararak adından çok sözettirdi.Ben de Cuma günü mağazaya giderek koleksyonları inceledim.Ne alacağıma karar vermek gerçekten zor oldu.
Bakalım koleksyonlardan neler seçmişim.


Cinderella Koleksyo'nundaki Stroke Of Midnight 6'li far paletini alıp almamak konusunda çok karasız kaldım.Palettik renkler benim her zaman kullandığım doğal tonlar fakat elimde bu tonlarda bir sürü far var ve paletteki 2 renk bende mevcut.Ama dayanamadım ve aldım.Toledo koleksyonundaki nude tonlardaki ocblood rengine bayıldım.Aslında hiç aklımda yoktu.Son olarak koleksyon dışı Boldy Bare dudak kalmimi aldım.Bu kalem uzun zamandır aklımdaydı.Ve rujla neredeyse aynı renk.



Ruj Kinda Sexy'ye benzetiliyor.Bende Kinda Sexy var ve severek kullanıyorum.Fkat bu ruj bana Kinda Sexy'den daha çok yakıştı ve daha çok beğendim.



Kalem ile beraber dudağımda duruşu bu şekilde.Kesinlikle bayıldım.


Far paleti benimgi doğal tonları sevenler için mükemmel.Hatta herkes için mükemmel.Çünkü her kadının her zaman kullanabileceği renkler.


Paletteki renkler her zaman bulabileceğiniz Vapour,Phloof,Omega,Quarry,Satin Taupe ve sınırlı üretim olan palete adını veren Stroke Of Midnight.


Benim koleksyonlardan aldığım ruj ve palet online satışta tükenmiş fakat mağazalarda hala bulabilirsiniz diye düşünüyorum.

Siz bu koleksyonlar hakkında ne düşünüyorsunuz?Almak istediğiniz veya aldığınız ürünler neler?

3 yorum:

  1. Aldığınız ürünlerin hepsi çok güzel özellikle de far paleti<3 Güle güle kullanın!

    YanıtlaSil
  2. Far paletinde gözüm var fena halde gule gule kullan ^^ renkler cok zarif almaya deger duruyor

    YanıtlaSil