12 Temmuz 2012 Perşembe

Son Zamanlarda Aldıklarım-Karışık Alışveriş


Birşey almadan duramıyorum.Son zamanlarda farklı yerlerden aldığım ürünleri görüyorsunuz.
Sephora'dan şampuan,küçük parfüm ve body scrub aldım.Henüz denemedim.
Flormar'dan Kadıköy'de arayıp bulamadığım 07 numaralı 5'li mar kahve tonlardaki far paletini ve Long Wearing ruj aldım.
Bourjois 51 numaralı ne bronzer aldım.
The Balm Mia Moore kırmızı ruj aldım.
Bir kaç bişey daha almıştım ama unuttum fotoğraflamayı.

Bu palet zaten kesin alınıcaktı.

Gidip gelip bakıyodum almasam olmazdı

Bourjois bronzer swatch

Bu rujlardan bir tane almıştım çok sevdim bi de kırmızısını aliyim dedim

The Balm Mia Moore swatch

Flormar mağazasına girince birşey daha almam lazımdı  bu aralar pembe ruja taktım

Flormar long wearing L07 swatch

Bu aralar rujlara taktım.Nereme sürücem bu kadar ruju bilmiyorum.Aslında ben hiç ruj insanı değildim.Sabah evden çıkarken sürüp bi daha tazelemezdim.Artık tazeliyorum ama :D

6 yorum:

  1. Bu bronzer'a bayılacaksın. Ben de Nişantaşında Rossman açıldığı gün, indirimden faydalanıp almıştım. Harika kokuyor ve tüm bronzer'lardan daha güzel duruyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir kaç kere denedim ama tam anlayamadım :) Kokusu ve şekli şemali şahane :)

      Sil
  2. hayırlı olsun güle güle kullan farını :D bide dahlia'ya ktııyorum o bronzer muhteşeemm!! :D

    YanıtlaSil
  3. hepsi harikaaa ! ruj hele yakışmış güle güle canım :)

    www.nzlsyn.blogspot.com

    YanıtlaSil