Powered By Blogger

2 Temmuz 2012 Pazartesi

THE BODY SHOP COCONUT BODY SCRUB


Bu güzel şeyi almışım unutmuşum.Body Scrub ihtiyacım varken TBS a gitmiştim ve 2 tane farklı scrub almıştım.Diğeri kuru ciltler için bişey yağlıydı.TBS sayfasına baktım ama göremedim.Onu hiç sevmemiştim.Yine vücut scrubı ihtiyacım olduğunda aklıma geldi ve bunu buldum evde.Diğerini beğenmediğim için önyargılı davradım coconuta da.Fakat bunun diğeri ile ilgisi yok.Misler gibi hindistancevizi kokuyor.Cildi ölü hücrelerden arındırırken aynı zamanda nemlendiriyor.Yani ben bunu çok sevdim.



İri taneli bir scrub.Katı kıvamlı ama çok katı değil.Cildi tahriş etmiyor.Yine alırım tavsiye ediyorum dicem ama TBS sayfasında kendisini göremedim :( Sanırım artık yok.Diğerlerini denicez mecburen.

2 yorum:

  1. bak bunu baya merak ediyodum tam üstüne güzel bi yazı oldu benim için :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. TBS sayfasında göremedim bulursan almalısın :D

      Sil