Powered By Blogger

2 Temmuz 2012 Pazartesi

HAFTASONU MİNİ ALIŞVERİŞ-SEPHORA-YVES ROCHER


Dışarı çıkıp bir şey almasam olmaz.Haftasonu yine indirimlerden yararlanıp ufak tefek bunları aldım.
Yves Rovher 1 tane ruj ve Sephora 3 tane oje.



Bu aralar pembe rujlara taktım.Long Wear serisinde %50 indirim vardı ve bu ruju 19.90'a aldım.Bu seri Yves Roche en kalıcı serisiymiş.Benim aldığım 01 numara mat bir ruj.Daha ışıltılıları da vardı.Renkler gerçekten çok güzeldi.Haftasonu bunu kullandım ve kalıcılığı gerçekten çok iyi.Hafif güzel bir kokusu var.Tavsiye edilir :D



Şu postumda bahsettim ojeyi çok beğenince diğer renklerde de aklım kaldı.Haftasonu Sephora'ya uğrama imkanım olunca bu 3 ojeyi de aldım.İyiki almışım.Fotoğraflarda çok iyi belli olmamış ama renkler şahane.




İlk olarak son anda görüp aldığım 63 numara winter in Aspen küçük simli bir beyaz renk.Ben pek açık renk oje kullanmıyorum aslında.Bunu çok beğendim.Yaz kış kullanabilirim.


71 numara shrimp coctail simli bir pembe.Bu renk ojem yoktu iyi oldu ben sevdim :D



Son olarak tropical orange çok canlı bir turuncu.Tam yazlık.Bu renk de yoktu bende(nasıl olmaz inanamıyorum)

Haftasonu mini alışverişim bu kadar.Umarım beğenmişsinizdir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder