Powered By Blogger

2 Temmuz 2012 Pazartesi

BİTENLER-3


Haziran'da yine bitenler kutum doldu :D Bakalım neler bitirmişim...



1-Village Shower Gel
2-Village Hand&Body Lotion Bu ikisinin yorumu burda elimdeki stoklar biterse yeniden alırım.
3-Elidor Bukle Belirginleştirici Şampuan Fena değil.Ben 4-5 tane bitirdim sanırım.Sanırım bir tane daha yedeği var.Şu an The Body Shop şampuan kullanıyorum.



4-The Body Shop Sriced Vanilla Lip Balm Kokusuna bayılarak almıştım.Beyaz renkli olduğu için dudağı bembeyaz yapıyor.Gece yatmadan önce kullandım.2 senedir kullanıyorum anca bitirebildim.Gururluyum.Yeniden alabilirim.
5-Bioderma Sensibio H2O Solution Bunu bilmeyen,görmeyen,duymayan,kullanmayan yok.Şu an 2 tane 500mil'lik var bende.Bu tester idi tatilde kullandım bitti.
6-Dalan d'Olive Yoğun Bakım Kremi Bu sanırım 3. bitirdiğim.Başka var.Yine alırım.
7-Rexona Passion Mini Roll-On Tatil için almıştım.Gayet güzel.Yine alırım.
8-8x4 Lemon Rush Kokusu şahane.Yedeği var.
9-10-Apaks Organik Disk Pamuk Bunları BİM den almıştım sanırım.Bana yakın BİM olmadığı için yenisini alamadım.Gidersem alırım.


11-Watsons Brightening Body Scrub Kokusu güzel.Scrub ihtiyacım olduğu için almıştım fakat değil.Çok sıvı.Peelingli duş jelleri gibi.Duş jeli olarak kullandım.
12-The Body Shop Kenevir Vücut Kremi Kenevir serisinden kullandığım ilk ürün.Vazelin kıvamında.Daha çok topuk ve dirseklerime kullandım.Ben kokusunu sevdim.Yine alırım.
13-Watsons Brightening Facial Mask Papatyalı aydınlatıcı yüz maskesi.Güzeldi.Tekrar alırım.
14-Neutrogena Pink Grapefruit Daily Scrub:Kokusu çok kötü.İlk kullanmaya başladığımda rahatsız ediyordu.Bir süre sonra alıştım.Temizlemesi güzel.Ürünü sevdim yeniden alırım.
15-Dermokil Yağlı Ciltler İçin Kil Maskesi Fena değil ama çok sevmedim.Tekrar almam heralde.

2 yorum:

  1. birde ben bitirebilsem aldığım bir köşede duruyor korkuyorum bozulacak diye akşam hepsini toparlayım en iyisi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim bitirebildiklerim belli şeyler.Gerçekten bir çok kozmetik ürününü özellikle makyaj malzemelerini bitirmek çok zor.

      Sil