Powered By Blogger

15 Temmuz 2012 Pazar

The Balm Balmbini Volume 2



Yine The Balm alışverişi yapmışken bilmeyenler için Balmbini paleti tanıtmak istedim.Bendeki Volume 2.Volume 1'i Gratislerde görmedim.Bulursam onu da alırım :D

Palette bir aydınlatıcı/far,birfar/eyelner,üç far,1 ruj/allık,bir dudak parlatıcısı bulunuor.



Far ve liner olarak kullanılan gayet siyah bir ren.Ben eye liner olarak kullanıorum.Aydınlatıcıyı ise kaş altımı ve yüzümü aydınlatmak için kullanıyorum.






Farların isilerini fotoğrafta görüyorsunuz.Ben mavi ve mor far pek kullanmıyorum.En çok en baştaki manic maribeli kullnıyorum.Diğer 2 renk daha kullanışlı olsaymış iyiymiş.




Paletin en altındailer dudak ve anak ürünleri.Bu güzel pembe krem allık olarak yanakta kullanılıor ve gerçekten çok güzel duruyor.Ruj olarak da güzel bir pembe.Diğeri is çok güzel ten reginde tam bir nude ruj.
Almak isterseniz bu haftasonu olan %50 indirimi kaçırmayın hemen Gratis'lere koşun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder