Powered By Blogger

2 Ocak 2014 Perşembe

H&M Alışverişi (Kozmetik ve Yüzük)

H&M e her gittiğimde farklı kozmetik ürünleri ile karşılaşıyorum.
İlk defa gördüğüm kocaman tombul lip balmların narlısı ve vanilyası vardı.İkisinide aldım.Fiyatları 4,95TL.Sür sür bitmez.

H&M ojeleri daha önce denemedim.Açıkçası fiyatları biraz pahalı zaten ojeye ihtiyacım olmadığı için almamıştım.Bu sefer 1.99TL'ye bu minik ojeyi görünce denemek istedim.Rengi baya hoşuma gitti.Bakalım sürünce nasıl durucak.Minik olanların gümüş girisi ve ışıltılı bir gece mavisi vardı.

Ben H&M fırçaları seviyorum.Şimdiye kadar aldığım ve şu yazımda bahsettiğim fırçaların hepsinden menunum.Fiyatlarına göre gayet kalitelililer ve iş görüyorlar.Bu beyaz olanların görüntüsü de çok güzel.Düz far fırçası 8,95TL olması lazım.


Bu güzel kutu içerisinde el kremi,tırnak ve kütikül kremi,çok taraflı törpü ve kütikül itmek için bir çift taraflı bir aparat var.


El kremini bir kere denedim.Gayet güzel.Diğerlerini de deneyip yorum yaparım.Bu setin fiyatı 14.90TL.


 Ben pek takı kullanmıyorum.Özellikle yüzük hiç bana göre değil.Hem kendime yakıştırmıyorum hem de kullanamıyorum.Heves edip bu 2 yüzük setini aldım.Bakalım ne kadar kullanacağım :D


İlk set altın ve gümüş renkli üzerinde yazılan olan 2 yüzükten oluşuyor.Bunlar benim en rahat kullandığım düz yüzüklerden.Çok beğenerek aldım ve hemen kullanmaya başladım.


İkinci sette saymadığım kadar çok yüsük var.Hepsinin ebatları farklı.Farklı parmaklara ve parmak ortalarına takılanlardan.Bunlar çok hoşuma gidiyor ama bakalım deneyeceğim.


8 yorum:

  1. üzgünüm ama senin gibi bir blog yazarına ketükül yazmayı pek yakıştıramadım. doğrusu kütikül dür. ayrıca yorum kısmındaki doğrulama kodu çoğu okuyucuyu yorum bırakmaktan vazgeçirir kaldırırsan hem bizlerin yorum yapma isteğini artırabilirsin hemde yorum alma oranını yükseltebilirsin.

    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapıcı eleştirin için teşekkür ederim.Hemen düzeltiyorum.Doğrulama kodu olduğunun farkında değilim.Ona da bakacağım.

      Sil
  2. Lipbalmları görmüştüm ancak ihtiyaç olmadığından almamıştım. Hiçbir yerde de yazısını görmedim. Yazısını bekliyor olacağım. H&M candır. :*
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de ihtiyacım yok ama görüntülerini çok beğendim.Tamam cnm en kısa zamanda yazarım.Birini kullanmaya başladım zaten.

      Sil
  3. H&M yaşadığım şehirde yok bu yüzden böyle alışveriş postlarına çok özeniyorum :( güle güle kullan, yorumlarını bekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Umarım en yakın zamanda açılır.İstanbul'da bile çok az mağazası var.Benim evim Brandium'a yakın olduğu için kendimi şanslı hissediyorum :)

      Sil
  4. Güle güle kullan hepsini fırça ve lipbalmdan bende aldım ikisinden de memnunum farları dışında çoğu ürünü başarılı üstelik uygun fiyatlı daha ne olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyat performans olarak gayet başarılılar.Güle güle kullan :)

      Sil