Powered By Blogger

1 Ocak 2014 Çarşamba

Bitenler 12-Aralık 2013

Uzun zamandır biten ürünlerimi atıyordum.Aralık'ta tekrar biriktirmeye başladım.Uzun aradan sonra bitenler yazısı ile karşınızdayım.
Bu ay fazla ürün bitirememişim.Renli kozmetik hiç yok :)


Yazısını yakında paylaşacağim Organix'in morocon argan oil şampuanından hiç memnun kalmadım.Bir daha almam.Komili sevdiğim bir marka duş jeli kötü değil.2'li almıştım aynısından bir tane daha var.Yves Rocher'ın Bio serinin vücut peelingi de bir daha alınmayacaklardan.Bunun da yazısı gelicek.


Nivea duşta vücıt kreminin yedeği var.Bu kuru ciltler için olanın nemlendirmesi gayet iyi.Yedeği var.Bebak acı bademli makyaj temizleme sütü gayet güzel.Ben göz makyajımı çıkarmak için kullandım.Baya bereketli.Elimdeki ürünler bitince tekrar alabilirim.Isana antiage el kremi fena değil.Alınabilir.


Son zamanlarda sprey deodorantlara taktım.Bir sürü ürün denedim.8x4'ünHollywood olanının kokusu çok ağır olduğu için bir daha almam Rexona shower clean gayet güzel.The Body Shop bosy butteları zaten seviyorum.Emilmeleri ve nemlendirmeyi çok güzel.Hindistascevizli olanı da severek kullandım.Gratis mağazalarında satılmaya başlayan Dirty Works markasının bosy butterlarını çok sevdim.Bu minicik olaanlar 3'lü olarak satılıyor.Yapıları çok katı olmasına rağmen emilmeleri çok iyi.Bu miniklerden bir tane daha bitrdim ama onun ambalajını başka amaç için kullandım.


H2O'nun yüz resumu benim ilk serumum oldu ve çok beğendim.Elimde başka serumlar var.Bitince tekrar alabilirim.Dalan'ın minik el kremlerini seviyorum.Devamlı çantamda taşıyorum.Yedeği var.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder