Powered By Blogger

2 Ocak 2014 Perşembe

Yves Rocher Bio Serisi Vücut Peelingi

Yves Rocher'in %100 organik olan bu serisinin vücut peelingini denemek için almıştım fakat hiç memnun kalmadım.Şeffaf jel içerisinden peeling tanecikleri var.Bu tanecikler organik badem çekirdeği tozuymuş.Gerçekten toz gibi :) Ayrıca cilt bakımında sıkça kullanılan,cildi sakinleştiren ve nemlendiren aloe vera içeriyor.Parfüm,paraben,,silikon,mineral yağ içermiyor.Bunların hepsi iyi,güzel,hoş fakat ben bunu peeling yapiyim diye aldım ama hiç bir etkisi yok.Yapısı çok akışkan.cildime sürmeden akıp gidiyor.Yarısı bu şekilde akıp gitti zaten.Doğal,hafif bir kokusu var.Ben doğal kokuları sevdiğim için sorun yok.Ama sevmeyenler hoşlanmayacaktır.




 İçeriğini ve peeling taneciklerini fotoğrafta görebilirsiniz.Sonuç olarak ben bir daha almam.Zaten doğal içerik takıntım yok.Doğal ürünler kullanmaya özen gösterenler deneyebilirler.Yves Rocher mağazalarından ve online alışveriş sitesinden 24,90TL'ye alabilirsiniz.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder