Powered By Blogger

16 Ocak 2014 Perşembe

Bobbi Brown Metallic Long-Wear Krem Far

Bugün en sevdiğim krem farımdan bahsedeceğim.Hatta tekli farlarımda en sevdiğim far oluyor kendisi.Elca'dan almıştım ve bayıla bayıla kullanıyorum.


Bendeki rengi moonstone.Aslında ben başka bir rengini almıştım fakat kutunun içinden bu renk çıkmıştı.Ama hiç sorun değil bu rengi çok sevdim.Bu serinin çok güzel renkleri var.Hangisini alacağımı şaşırmıştım zaten.


Çok yumuşak kremsi bir yapısı var.Ben parmağım ile uyguluyorum ama artık çukuşlaştığı için fırça ile uygulamaya geçicem.Adının hakkını veriyor.Gerçekten çok kalıcı.Sürdüğünüz yerede sabitleniyor.Çok kremsi olduğu için sabitlenmesi için çok az beklemek gerekiyor.


Gayet ışıltılı bir renk fakat ben günlük hayatta işe giderken bile kullanıyorum.Çok güzel bir ışıltı veriyor.


Elca'da hala var mı bilmiyorum ama tuzlu fiyatına rağmen bir rengini daha almak isterim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder