Powered By Blogger

4 Mayıs 2012 Cuma

RIMMEL LONDON 500PEPPERMINT-CHISSA 198 OJE

Dün bu iki ojeyi sürdüm.Çok beğendim siz de görün istedim.

tırnaklarım manikürsüz idare edin ojeye odaklanın :D





Chissa ojelerinin ne kadar güzel olduğunu şurda söylemiştim.198 numara içinde mavi/yeşil simler bulunan şeffaf bir oje.Ben ojelerin üstüne sürerek kullanıyorum.Özellikle mavi ve yeşil tonlardaki ojelerle çok güzel oluyor.

Rimmel London ojeyi şu alışverişimde almıştım.İlk defa sürdüm ve çok beğendim.Sürümü ve kuruması çok güzel.

1 yorum:

  1. Chissa dediğiniz gibi kolay bulunan ve hatta nerde satıldığını bile bulamadığım ama 198 no.lu ojeyi çoook uzun zamandır arıyorum. Bir çok rengine sahip olduğunuza göre nerden ve nasıl alabileceğim konusunda bilgi verebilirsiniz diye düşündüm. Mümkün olursa çok sevinirim.

    YanıtlaSil