Powered By Blogger

14 Mayıs 2012 Pazartesi

KORAY SPOR SUPERGA ALIŞVERİŞİ


Kozmetik dışı bir alışverişimden bahsetmek istiyorum.Bir ayakkabı canavarı olarak(özellikle spor ayakkabı) uzun zamandır gözüm bu kırmızı Superga ayakkabıdaydı.Bir indirim yakalama peşindeydim.Fırsat sitelerinden birinde Koray Spor'un online alışveriş sitesinde 40TL indirim çekinin 3TL'ye alındığını görünce hemen web sitesinde istediğim ayakkabının olup olmadığına baktım.Caanım kırmızı 36 numara Superda orada duruyordu.Hemen alındı tabi.Ücretsiz kargo ile 2 günde ayağımdaydı :) Benim ayağım 35,5 buçuk birazcık büyük geldi ama sorun değil.Alışığım bu duruma.Kalıpları biraz büyükmüş. Ayakkabı kutusunun içine küçük bir not defteri ve şeker koymuşlar.Yarım elma gönül alma.Güzel bir hoşluk.

işte ayağımda



Ben siteden çok memenun kaldım.Bir sürü markanın bir sürü çeşit ürünü var.İndirimli ürünler de mevcut.Bakmak isterseniz tık tık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder