Powered By Blogger

14 Mayıs 2012 Pazartesi

THE BODY SHOP SEAWEED PORE PERFECTOR-GÖZENEK DÜZENLEYİCİ SERUM


Benim sorunlu cildimin bir sorunu da geniş gözenekler.Özellikle burun çevremdeki gözenekler çok geniş.Bu ürünü alırken çok beklentim yoktu fakat bir nebze olsun küçültür umudu ile almıştım.İlk aldığım zamanlar düzenli kullanmama rağmen bir faydasını görmedim.Akşam yatarken sürdüğümde sabah burun çevremde yağlanma oldu.
Seaweed serisinin başka ürünlerini de kullanmıştım.Yüz temizleme jeli cildimi aşırı kurutmuştu.Nemlendiricisi fena değildi.Sadece peelingingden memnun kaldım.


Fotoğrafta gördüğünüz gibi plastik,15 ml'lik pompalı bir ambalajı var.Ambalajını seviyorum.Kokusu da serinin diğer ürünleri gibi çok güzel.15ml olmasını rağmen çok bereketli.Ben bitirmek için kullanıyorum şu an ama bitmiyor.Alalı yıl olmasına rağmen 1/3 ü duruyor hala.Pompalı olduğu için ürün miktarını ayarlamak kolay.



Ürün beyaz jel şeklinde.Alırken satış danışmanı sadece geniş gözenekli yerlere uygulamamı söyle ben o şekilde kullanıyorum.Zaten çok az miktarı yeterli oluyor.Bir faydasını görmediğim için bir daha almam.Alalı uzun zaman olduğu için fiyatını hatırlamıyorum ama 25-30 TL civarında olması lazım.

2 yorum:

  1. bende gözenekler için clinique kullandım faydasını göremedim :((
    işe yarayan bir şey yok mu ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaz gelip havalar ısınınca gözenekler iyice coştu benim.Sanırım yok :(

      Sil