Powered By Blogger

4 Mayıs 2012 Cuma

BİTENLER-1

Bu benim ilk bitenler postum.Nisan ayında bitirdiğim ürünleri göstericem.Malesef fazla bişey bitiremedim :D Hiç makyaj malzemesi bitiremedim...
Biten ürünleri bir kutuda topladım...




Neutrogena Rahatlatıcı Yoğun Bakım Kremi:Ben bu kremi çok seviyorum.Bundan önce 2-3 tane daha biritmiştim.Çok hafif yapılı ve kolay emiliyor.Ferahlatıcı bir etkisi var.Yaz kullanımı için uygun.Çok hafif benim sevdiğim bir kokusu var.Yedeklerini almıştım.

Rimmel London 60 Seconds 430 Coraliciaus Oje:Aslında bitmemiş kurumuş.Ben bu ojeleri sevdiğimi daha önce söylemiştim.Aynısından başka olabilir.O kadar çok ojem var ki bilemiyorum.Olmasa da sorun değil benzer renkler var.Şu an aynısından almam.

Avon Planet Spa Dead Sea Minerals Exfoliating Body Scrub:Avon'un kullandığım en iyi ürünü diyebilirim.Çok güzel bir vucüt peelingi.Kokusu güzel.Cildi yumuşacık yapıyor.Tekrar almak isterim ama şu an etrafta Avon satan kimse yok.İlk fırsatta alıcam.

8x4 Wild Flower Deodorant:Ben genelde sprey deodorant kullanmıyorum.Bunu kokusunu beğendiğim için almıştım.Kokusu için tekrar alırım.

Mayıs ayında daha çok ürün bitirme dileği ile :D





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder