Powered By Blogger

15 Ağustos 2014 Cuma

Mac Kelly Brow Duo/Morning Mister Magpie

Mac Kelly ve Sharon Osbourne Koleksyonlarının geldiğini burada söylemiştim.Dün akşam mağazaya gidip biraz inceledi ve tek ürün aldım.Bu kaş ikilisini internette görünce beğenmiştim zaten.




      Lila sevmesemde ambalaj fena değil.İkili far paletinin aynısı.Farlar yerinden çıkıyor mu bilmiyorum.Denemeye korktum.


Paletteki ikili gayet tanıdık.Soba ve brun.Ben bu ikiliyi kaş için değil far olarak kullanmak için aldım.Her ikiside satin yapıda.Sobanın içinde ışıltılar var.Bence kaş için çok uygun değil.


Renkler gayet pigmenti.Tek dokunuşla tam renklerini veriyorlar.

 Farlar tamamen mat olmasada sürüldüğünde gayet mat duruyorlar.


Fiyatı 84TL.Şu anda refil farların fiyatı 40TL.Paletin fiyatı 24TL.Bu ikili kolekyon ambalajı ile daha uyguna geliyor.Almayı düşünenler Mac online sitesinden ve mağazalardan alabilirler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder