Powered By Blogger

30 Ağustos 2014 Cumartesi

Beauty Joint Alışverişim

Uzun zamandır Beauty Joint'ten alışveriş yapmıyordum.Arada girip sepetime birşeyler ekleyip ihtiyacım yok diye vazgeçiyordum ama bu ay dayanamayıp uzun zamandır merak ettiğim bir kaç ürün aldım.
18 Ağustosta verdiğim siparişim 10 günde ulaştı.


Elf'ten daha önce hiç alışveriş yapmadım.Fırçalarını herkes çok beğendiği için iki tane fırça aldım.
İlki real techniquesin setting brushına benzeyen ambalajında yeni yazan small tapered brush.Bu tarz bir fırçam yoktu ve uzun zamandır istiyordum.Görünce hemen sepete attım.
Çok işlevli bir fırça olduğunu düşünüyorum.Bronzer,aydınlatıcı,göz altını pudra ile sabitleme gibi bir sürü işe yarayacık.Kılları yumuşacık.



İkincisi powder brush.Bu fırçayı duymayan kalmamıştır zaten.Yine bu da yumuşacık kılları olan küt uçlu bir fırça.Yine bu fırçanın bir çok kullanım yeri var.


Milani ürünlerine bayılıyorum.Daha önce gül desenli aydınlatıcısını almıştım.Bu sefer sevgili Buket'in bayılarak kullandığı luminoso baked blushı aldım.Rengi bana düşündüğümden daha turuncu geldi.2 kere kullandım ve kalıcılığı mükemmel.Sabahtan akşama kadar dayanıyor.


Son olarak yabancı vloggerların çok beğendiği Jordana nın best lash extreme maskarasını aldım.Elimde açılmamış 10 tane maskara olmasına rağmen merakıma yenik düştüm.


Beuty Joint ten bir çok kişi alışveriş yapıyor ve ben sorun yaşayan kimseyi duymadım.Yine de %100 garantisi yok diyorum ve şansını denemek isteyenler buradan siteye göz atabilirler.

5 yorum:

  1. Çok güzel ürünler özellikle elf fırçaları çok merak ediyorum, yorumlarını bekliyorum canım. Güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Yorumları paylaşacağım.

      Sil
  2. Milani allıklardan ben de istiyorum aslında. Fazla ışıltılı diye korkuyorum. Işıltısı ne seviyede?

    Güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.Allık çok ışıltılı değil.Günlük olarak çok rahat kullanılıyor.

      Sil
  3. elf n fırcalarından alsam mı dıye dusunurke harika oldu bu yazı tesekkurler :))

    YanıtlaSil